ضرورت بهرمندی از ظرفیت های استانی برای اشتغال بیشتر زندانیان

ده‌ده‌جانی با بیان اینکه می توان با استفاده از ظرفیت های استانی زمینه اشتغال بیشتری را برای زندانیان مهیا کرد گفت: با این کار ضمن تامین معیشت اقتصادی خانواده، زندانی می تواند بعد از آزادی گام های موثری را نیز در زمینه اشتغال در جامعه، بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سجاد ده‌ده‌جانی، امروز (پنج شنبه، ۱٠ آذر) با حضور در زندان مرکزی رشت از کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی بازدید کرد.

 

مدیر کل بازرسی استان گیلان ضمن بازدید از کارگاه های مختلف اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی اعم از پالت سازی، لوستر سازی، ساخت سنگ های تزیینی مصنوعی، جوراب بافی، خیاطی، کفاشی، سفال سازی و نیز بازدید از سوله اشتغال ۲۰۰۰ متری جدید الاحداث زندان لاکان گفت: می توان با استفاده از ظرفیت های استانی زمینه اشتغال بیشتری را برای زندانیان مهیا کرد.

 

وی بر جذب و حضور هر چه بیشتر کارآفرینان در زمینه های مختلف اشتغال زایی تاکید کرد و افزود: باید از تمامی پتانسیل ها برای توانمند سازی زندانیان در زمینه های متنوع آموزشی و کسب مهارت های لازم کاربردی استفاده کرد.

 

ده ده جانی تصریح کرد: با این کار، ضمن تامین معیشت اقتصادی خانواده، زندانی می تواند بعد از آزادی نیز گام های موثری را در زمینه اشتغال در جامعه بردارد.

 

وی همچنین در ادامه این بازدید ضمن حضور در کارگاه های اشتغال نسوان اعم از نقطه کوبی، گلسازی، فرش بافی و عروسک سازی از نزدیک در جریان روند اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی این مرکز نیز قرار گرفت.

کد خبر 1236863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha