مشارکت حدود ۲۵ هزار روحانی در طرح های «امین» و «هجرت»

آیت ‌الله اعرافی گفت: ۲۰ هزار روحانی در کشور در طرح «امین» و پنج هزار روحانی هم تاکنون در طرح «هجرت» شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، آیت ‌الله علیرضا اعرافی، امروز پنج شنبه (10 آذر) در دیدار با تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: طی سالهای گذشته حوزه علمیه 200 پروژه را به اتمام رسانده سات و 150 پروزه هم باید به اتمام برسند و پروژه های نیمه تمام در استان ها را هم شناسایی کرده ایم.

مدیر حوزه‌ های علمیه کشور افزود: سفر به فارس حدود 30 تا 40 مصوبه در پی دارد که برداشتن محدودیت برای تعداد مبلغین مشارکت کننده در طرح های «هجرت» و «امین» از جمله آنهاست.

وی از مشارکت 20 هزار روحانی در کشور در طرح «امین» خبر داد و اعلام کرد: حدود پنج هزار روحانی هم تاکنون در طرح «هجرت» شرکت کرده اند که در تلاش هستیم تا شرکت کنندگان در طرح «هجرت» را به 10 هزار روحانی افزایش دهیم.

آیت ‌الله اعرافی با اشاره به موفقیت های فارس در طرح ها و برنامه های حوزه علمیه اعلام کرد: فارس در طرح «313» که با مشارکت کمیته اجرا می شود با حضور 120 نفر رتبه نخست را دارد و استان فارس نخستین استانی بود که بخش بین‌الملل در حوزه علمیه آن فعالیت خود را آغاز کرد.

وی همچنین بر توسعه فعالیت بخش وقف و منابع پایدار حوزه علمیه تاکید کرد و گفت:  وقف حوزوی ظرفیت فوق‌ العاده ای است که نیاز به حمایت دارد.

کد خبر 1236873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha