معرفی برگزیدگان سی‌ و سومین جشنواره تئاتر گلستان/ ۲ اثر نمایشی به مرحله منطقه ای راه یافتند

مراسم اختتامیه سی‌ و سومین جشنواره تئاتر استان گلستان شب گذشته با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هنرمندان در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، صمد رحیمی، دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استانی در این مراسم گفت: در این جشنواره 6 گروه نمایشی از سطح استان به مدت سه روز به روی صحنه رفتند.

 

وی افزود: در این مدت برگزاری جشنواره، نمایش های کسپلور، درستکارترین قاتل دنیا، اعتراف، پیله‌های خیس، تا آخر خط و سوءتفاهم با چند درجه مایل به آلبرکامو به روی صحنه رفته و هنرنمایی کردند.

 

رئیس انجمن نمایش استان گلستان ادامه داد: داوری این دوره از جشنواره را انوش معظمی، علی‌اصغر نادعلی و ابوالفضل علی‌کوچکی برعهده داشتند.

 

وی اظهارداشت: با داوری صورت گرفته، 2 نمایش «پیله های خیس و تا آخر خط» به مرحله منطقه‌ای جشنواره تئاتر کشور راه یافتند.

 

گفتنی است، هیئت داوران این جشنواره برگزیدگان بخش های مختلف را به شرح ذیل اعلام کرد؛

 

در بخش طراحی بروشور، لوح تقدیر بهترین طراحی بروشور و جایزه نقدی به رضا پورتراب‌زاده برای نمایش « اکسپلور» اهدا شد.

 

در بخش طراحی گریم، لوح تقدیر بهترین طراحی گریم و جایزه نقدی به شهربانو روشنی برای نمایش « سوءتفاهم با چند درجه مایل به آلبرکامو اهدا شد.

 

هیئت داوران در بخش طراحی نور، لوح تقدیر بهترین طراحی نور و جایزه نقدی به رضا پورتراب‌زاده برای نمایش «اکسپلور» و بخش طراحی حرکت، لوح تقدیر طراحی حرکت و جایزه نقدی را به محمدرضا مولودی برای نمایش « سوءتفاهم با چند درجه به آلبرکامو» اهدا کرد.

 

در بخش جلوه‌های ویژه نیز لوح تقدیر بهترین جلوه‌های ویژه و جایزه نقدی به معید مرگان‌پور برای موسیقی نمایش «اکسپلور و پیله‌های خیس» اهدا شد.

 

در بخش بازیگر خردسال، لوح تقدیر بهترین بازیگر خردسال و جایزه نقدی مهدی وزواری برای نمایش «اعتراف» و ریحانه عمادی برای نمایش «تا آخرخط» اهدا شد.

 

هیئت داوران در بخش طراحی لباس، هیئت داوران جایزه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره طراحی لباس را به رضا پورتراب‌زاده برای نمایش‌های «اکسپلور و پیله‌های خیس» و جایزه دوم و سوم را به محمدرضا مولودی برای نمایش «سوء تفاهم» و فاطمه آغوشا برای نمایش «اعتراف» اهدا کردند.

 

در بخش طراحی صحنه نیز، دیپلم افتخار و تندیس طراحی صحنه این دوره به رضا پورتراب زاده برای «پیله‌های خیس» اهدا شد و فاطمه آغوشا برای نمایش «اعتراف» و محمد نقابی برای نمایش «تا آخر خط» عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

 

در بخش بازیگری زن، فائزه نوآبادی برای نمایش «پیله‌های خیس» دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگری زن سی‌وسومین جشنواره تئاتر گلستان را کسب کرد و آناهید شمالی برای نمایش «پیله‌های خیس» و سیده فاطمه میرکریمی برای نمایش «اعتراف» به ترتیب رتبه دوم و سوم را کسب کردند.

 

هیئت داوران در بخش بازیگری مرد نیز، دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگری مرد این دوره را به مهدی کردی برای نمایش «اعتراف» اهدا کرد و رتبه های دوم و سوم را به ادریس ندری و حمید نایبی برای نمایش «تا آخر خط» اعطا کردند.

 

در بخش نمایشنامه‌نویسی نیز، دیپلم افتخار و تندیس بهترین نمایشنامه نویسی و جایزه نقدی به مجید انوری نمایش « اکسپلور و پیله‌های خیس» اهدا شد و امیرحسین شمالی و مهدی کردی در نمایش «اعتراف» و ابوالقاسم مهدوی نمایش «تا آخرخط» به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

 

هیئت داوران در بخش کارگردانی، دیپلم افتخار و تندیس بهترین کارگردانی را به فائزه نوآبادی نمایش  «پیله‌های خیس» اهدا کرد و رضا مولودی در نمایش «سوء تفاهم با چند درچه مایل به آلبرکامو» رتبه دوم و مهدی کردی نمایش «اعتراف» رتبه سوم را کسب کردند.

 

جایزه ویژه این جشنواره به منظور تلاش صادقانه گروه جوان برای تولید اثر «درستکارترین قاتل دنیا» اهدا شد.

 

کد خبر 1236952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha