هیچ مدیری برای انتصاب، از سوی من به استاندار تحمیل نمی‌شود

حاجی بابایی گفت: هیچ مدیری برای انتصاب، از سوی من به استاندار تحمیل نمی‌شود و باید میدان را برای کارکرد همه افراد توانمند باز گذاشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: کارهای بزرگ به آدم‌های بزرگ نیاز دارد و همدان، مردمان و تاریخ آن هم بزرگ است و باید بزرگی آن را به همه معرفی کنیم.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است و این لقب بر اساس پژوهش‌های چندساله و با تصویب شورای فرهنگ عمومی، نامگذاری شده است.

 

وی اظهار داشت: هیچ مدیری برای انتصاب، از سوی من به استاندار تحمیل نمی‌شود و باید میدان را برای کارکرد همه افراد توانمند باز گذاشت.

 

حاج بابایی ابراز داشت: گردشگری حرف اول در همدان است برهمین اساس معتقدیم هیچ اتفاقی بزرگ‌تر از ثبت جهانی هگمتانه در عرصه میراث فرهنگی کشور نیست.

 

وی به پروژه گردشگری حکمت همدان به عنوان یکی از پروژه های بزرگ اشاره کرد و گفت: همدان مرکز فلسفه مشاء و زنجان مرکز فلسفه اشراق است و با یک اتوبان گردشگری به یکدیگر وصل خواهند شد.

 

وی در خصوص موزه منطقه غرب کشور نیز گفت: موزه منطقه‌ای همدان در بین 9 موزه منطقه‌ای کشور رتبه اول را دارد که باید هرچه سریعت تکمیل شود.

 

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته ۷۰ پروژه ملی در همدان یا اجرا شده یا در حال اجراست، تصریح کرد: اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان به راه آهن همدان-ملایر نشان دهنده این امر مهم است، بنابراین گردشگری حرف اول در همدان است.

 

حاجی‌بابایی در ادامه با بیان اینکه در سالهای اخیر اتفاقات خوب و بزرگی در همدان افتاده است، افزود: کوتاه شدن مسیر همدان به تهران از ۷ ساعت به ۳ ساعت یکی از این موارد است، اتصال مسیر ریلی در غرب کشور و ترسیم راه ریلی با محوریت همدان یکی دیگر از برنامه‌هاست که در دستور کار قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه پایلوت "هایتک" هستیم، اظهار کرد: ۵۰ هزار هکتار زمین برای بخش خصوصی در پارک علم و فناوری در نظر گرفته شد که مشابه ندارد، همدان شهر صنعت زمخت نیست بلکه شهری است که تولید پول پایدار می‌کند.

 

حاجی‌بابایی با بیان اینکه وزارت دفاع ۱۰ پروژه در همدان اجرا می‌کند، ادامه داد: پروژه ملی ساخت و بازیافت هواپیما پروژه ای است که گام‌های نخست را برداشته است.

کد خبر 1236972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha