استکبار قوی بودن ایران اسلامی را بر نمی تابد/ دانشجوی بصیر به دنبال سربلندی و عزت ایران است

حجت الاسلام میثم تارم گفت: استکبار، قوی بودن ایران اسلامی را بر نمی تابد و امروز پس از گذشته ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، این نظام مقدس در عرصه های علمی، نیروی انسانی و جغرافیایی قدرتمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۱۱ آذرماه ماه) حجت الاسلام «میثم تارم» در خطبه های نماز جمعه جیرفت، ضمن تسلیت پیشاپیش شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: آن حضرت، برترین الگو در معنویت و دفاع از دین هستند.

 

امام جمعه جیرفت یکی از مصادیق تقوای الهی را تقوای زبان، گوش و چشم برشمرد و افزود: امام علی (ع) در نهج‌البلاغه می فرماید؛: ارزش هر انسانی بستگی به کاری دارد که بخوبی آن کار انجام می‌دهد.

 

وی با اشاره به در پیش بودن ۱۶ آذرماه، ابراز کرد: این روز به دانشجویان آگاه، بصیر، ضد آمریکا و استکبار تعلق دارد که هدف آنها عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام تارم یادآور شد: پس از کودتای ۲۸ خرداد ۱۳۳۲ و محاکمه مصدق توسط آمریکا و انگلیس شاه به ایران بازگشت و نیکسون در تاریخ ۱۸ آذر ماه ۱۳۳۲ اعلام کرد که می خواهد به ایران بیاید این موضوعات مردم به ویژه دانشجویان را عصبانی کرد.

 

خطیب جمعه جیرفت ادامه داد: دانشجویان در ۱۶ آذرماه ۱۳۳۲ در دانشگاه تهران تحصن کرده و معترض شدند اما گارد شاهنشاهی آنها را به خاک و خون کشید.

 

وی با بیان این مطلب که استکبار، قوی بودن ایران اسلامی را بر نمی تابد، خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشته ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، این نظام مقدس در عرصه های علمی، نیروی انسانی و جغرافیایی قدرتمند شده است.

 

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: مستکبران جهان می خواهند زندگی اجتماعی مردم بدون دین باشد اما همان طور که مشاهده می کنند، دین در ایران همراه با پیشرفت است و این پیشرفت برای استکبار جهانی سخت و غیرقابل تحمل است.

 

امام جمعه جیرفت ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ مشکل استکبار با نظام جمهوری اسلامی، پیشرفت این نظام است.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران منطق لیبرال دموکراسی غرب را زیر سوال برده، غربی که با منطق لیبرال دموکراسی خود دنیا را در قریب سه دهه غارت و چپاول کرده است.

کد خبر 1236977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha