مسجدمحوری از برکات جامعه زهرایی است

حجت الاسلام نکونام به در پیش بودن ایام فاطمیه اول اشاره کرد و گفت: آنچه مهمتر از عزاداری در این ایام است گرفتن پیام مکتب حضرت زهرا(سلام الله علیها) و پویایی جامعه زهرایی است که از برکات آن مسجدمحوری در راستای رشد اجتماعی، تربیت دینی و کمال بخشی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 11 آذر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه امیدآفرینی همواره در مکتب ائمه اطهار(ع) بوده است، گفت: القای یاس و ناامیدی از نقشه های دشمنان برای غلبه بر ملت هاست و سعی می کنند با انواع توطئه ها ناامیدی را در میان مردم رواج دهند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به 12 آذر روز قانون اساسی اشاره کرد و افزود: در این روز قانون اساسی کشور به رأی گذاشته شد و مردم آن را تأیید کردند، قانون اساسی بر اساس مبانی اسلام تدوین شده و اصل آن تعالی بخش جامعه است.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به روز جهانی معلولان و ضرورت توجه بیشتر به این قشر جامعه، اظهار کرد: توجه به معلولان وظیفه همه مسئولان و آحاد جامعه است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

 

حجت الاسلام نکونام به در پیش بودن ایام فاطمیه اول اشاره کرد و ادامه داد: آنچه مهمتر از عزاداری در این ایام است گرفتن پیام مکتب حضرت زهرا(س) و  پویایی جامعه زهرایی است که از برکات آن مسجدمحوری در راستای رشد اجتماعی، تربیت دینی و کمال بخشی به جامعه است.

 

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به 16 آذر و روز دانشجو، تصریح کرد: در این روز چند دانشجو که به سفر مقامات آمریکایی اعتراض داشتند به شهادت رسیدند و پرچم استکبارستیزی را برافراشتند امروز نیز دانشجویان ما با تأسی از این شهدا جنبش های مختلف استکبارستیزی راه انداخته اند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه امروز آمریکا پرچم دار جبهه باطل در دنیا شده است، خاطرنشان کرد: آمریکا سعی دارد مسلمانان را در مقابل یکدیگر قرار داده و به اهداف شوم خود در تقویت اقتدار جهانی استکبار برسد که جوامع باید هوشیار باشند.

 

کد خبر 1236993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha