جانباز ۷۰ درصد نوش آبادی به یاران شهیدش پیوست

ماشاالله گلی‌نوش آبادی، جانباز دوران دفاع مقدس از شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل پس از سال ها درد و رنج ناشی از جراحات جنگ تحمیلی به جمع یاران شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، جانباز دوران دفاع مقدس ماشاالله گلی‌نوش آبادی  از شهر نوش آباد  از توابع شهرستان آران و بیدگل به جمع یاران شهیدش پیوست.

 

شهید ماشاالله گلی نوش‌آبادی از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس بود که پس از سال‌ها تحمل رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی، پنج شنبه ۱۰ آذر در سن ۶۴ سالگی به یاران شهیدش پیوست.

وی بسیجی گروهان امام محمدباقر(ع) از لشکر ۱۴امام حسین علیه السلام بود که در عملیات مهم از جمله فتح المبین شرکت داشت و سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در منطقه شلمچه مجروح و قطع نخاع شد و به درجه جانبازی نائل آمد.

 

شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل با ۱۲ هزار نفر جمعیت، بیش از ۱۵۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

 

شهرستان آران و بیدگل با تقدیم بیش از یک درصد جمعیت خود در دوران انقلاب و دفاع مقدس، به نسبت جمعیت رتبه نخست ایثارگری را در کشور داراست و این منطقه به دارالشهدای کشور شناخته می شود.

 

خبرگزاری شبستان ، شهادت جانباز سرافراز اسلام حاج ماشا اله گلی نوش ابادی را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و خانواده محترم‌ وی و جامعه ایثارگری تبریک و تسلیت می گوید.

کد خبر 1237005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha