نماینده مستقل مجلس، مطالبه عمومی و جدی مردم آران و بیدگل است

حسین ناظمی گفت: اخذ نماینده مستقل در مجلس شورای اسلامی از مطالبات عمومی و جدی مردم این شهرستان است.

حسین ناظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداران شهرستان های آران و بیدگل و کاشان در سالن کنفرانس شورای اسلامی شهر کاشآران و بیدگلان برگزار شد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل افزود: در این نشست مشترک بر تفاهم ، وحدت و باالفعل کردن ظرفیت های نهفته و مشترک آران و بیدگل و کاشان در راستای هم افزایی و هم فهمی منطقه فرهنگی کاشان تاکید شد.

 

ناظمی ادامه داد: آران و بیدگل شهری با موقعیت ممتاز و استراتژیک در عرصه اقتصادی، فرهنگی، گردشگری ،اجتماعی و پیشتاز بودن در عرصه های ایثار ، شهادت و رشادت در سطح ملی و استان و با دارا بودن القاب دارالشهدا، شهر نمونه قرآنی، دروازه کویر مرکزی ایران و پایتخت فرش ماشینی کشور است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل افزود: مردم و مسئولان آران و بیدگل، همجواری با شهری با آوازه تمدن جهانی به نام کاشان را به فال نیک می گیرد تا در راستای شکوفایی منطقه گام‌های اساسی حیاتی و بزرگ بردارد.

ناظمی در ادامه بیان داشت: با تداوم این جلسات و هم فکری و هم افزایی مسئولان منطقه شمال استان اصفهان، حرکاتی که در منطقه جهت تفرقه پراکنی و نگرانی های مردم انجام می شود و توسعه ی منطقه را نشانه رفته است، خنثی می شود.

 

رئیس شورای شهر آران و بیدگل ادامه داد: در این نشست شورای شهر آران و بیدگل از موضوع ارتقای کاشان به استان گلساران حمایت کرد و در این جهت خواستار صداقت، شفافیت و هم اندیشی کاشان در جهت بدست آوردن حمایت مردم آران و بیدگل است.

 

ناظمی ادامه داد: همچنین در این نشست در خصوص موضوع پیگیری و حمایت از اختصاص نماینده مستقل برای شهرستان آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی که از مطالبات عمومی و جدی مردم آران و بیدگل است، تاکید شد که مسئولان شهرستان کاشان حمایت همه جانبه خود را در این خصوص اعلام کردند.

کد خبر 1237013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha