تجلیل از پرستاران خانه بهداشت يانچشمه توسط اعضای کانون «مهرپویان»

بهارلویی گفت: پرستاران خانه بهداشت يانچشمه به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زينب (س) و روز پرستار توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» تجلیل شدند.

حمزه بهارلویی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پرستاران خانه بهداشت يانچشمه به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زينب (س) و روز پرستار توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» تجلیل شدند.

 

وی ابراز کرد: تبیین فرهنگ و معارف دینی و اسلامی و آشنایی هر چه بیشتر نسل جدید با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) امری مهم در جامعه است که ما در کانون در مناسبت های مختلف، برنامه های فرهنگی و آموزشی مختلفی را با همین هدف اجرایی می کنیم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: اعضای کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» با حضور در خانه بهداشت يانچشمه شاخه ‌های گل از کادر پرستاری تجلیل کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این مراسم تبیین فرهنگ و معارف دینی و اهل بیت (ع) و آشنایی هر چه بیشتر با حضرت زینب (س) و رشادت ها و از خود گذشتگی و ایثار این بانوی بزرگ اسلام و همچنین بزرگداشت روز پرستار بوده است.

 

بهارلویی گفت: با توجه به خدمات ارزشمندی که کادر درمان شهر یانچشمه انجام می دهند، تکریم پرستاران همزمان با روز پرستار افتخاری ارزشمند برای اهالی مسجد است.

 

وی تصریح کرد: همه تلاش ما در کانون مسجد بزرگداشت ارزش هایی است که دشمن تلاش دارد تا ما را از آن دور کند و لذا با همه همت و تلاش در این راستا و پاسداشت ارزش ها و آرمان های نظام حرکت خواهیم کرد تا ضمن بزرگداشت ایام الگوسازی مناسبی برای نسل جدید انجام دهیم.

 

کد خبر 1237050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha