آثار پژوهشی نخبگان حوزوی  حمایت  می شوند

طرح حمایت از آثار پژوهشی نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه که حدفاصل ابتدای سال ۱۴۰۰ تا آبان ماه سال جاری منتشر شده باشند، به اجرا در می آید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام خشنود، در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به طرح حمایت از آثار پژوهشی نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه گفت: هدف از اجرای این طرح آن است که انگیزه ی نخبگان و استعدادهای برتر در عرصه های علمی و پژوهشی ارتقا یافته و به تدریج این افراد در زمینه نخبگی در مسیر رشد و تعالی لازم قرار بگیرند.

 

مسئول مطالعات و برنامه‌ریزی دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه افزود: در این طرح، از آثار پژوهشی مطابق با آیین نامه رتبه بندی پژوهشگران که از سوی معاونت پژوهش حوزه های علمیه مدون شده، حمایت به عمل می آید.

 

وی همچنین گفت: بر این اساس، آثار پژوهشی استعدادهای برتر حوزه که از فروردین سال ۱۴۰۰ تا آبان ۱۴۰۱ تولید شده‌اند، مشتمل بر کتاب، مقاله، طرح پژوهشی، گردهمایی علمی، رساله علمی، راهنمایی، مشاوره و داوری پایان نامه، امکان شرکت در این طرح را دارند.

 

مسئول مطالعات و برنامه‌ریزی دفتر امور نخبگان حوزه یادآور شد: این طرح شامل مستعدین برتری است که در حال حاضر عضو جامعه نخبگانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه هستند و در عین حال شامل افرادی نیز می گردد که عضویت آنها به صورت مشروط یا معلق در آمده است.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: آثار مکتوب باید در بازه زمانی مذکور منتشر شده باشند و یا گواهی انتشار داشته باشند، ضمن آن که می بایست مستندات این آثار در سامانه پیشخوان حوزه علمیه بارگذاری شود.

کد خبر 1237080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha