امسال تعداد پایگاه های اجتماعی محله محور در زنجان به ۱۶ پایگاه خواهد رسید

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: پایگاه های اجتماعی ما در مناطق حاشیه شهر فعال هستند در اغتشاشات اخیر ملاحظه کردیم در جایی که مسجد و پایگاه ما فعال بود مشکل نداشتیم. امسال تعداد پایگاه های محله محور را از ۹ پایگاه به ۱۶ مورد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام سعید احمدی امروز در گردهمایی فعالان فرهنگی و شبکه تبلیغ استان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: روز 12 آدر روز تصویب قانون اساسی است و امیدواریم ذیل این قانون و مکتب امام راحل در گردنه های انقلاب پیروزمندانه پیش برویم و تببین گر پیام انقلاب را که قرائت فاخر از قران و سیره اهل بیت بوده که به دست امام در عصر کنونی عرضه شده باشیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان زنجان هم افزایی و همفکری بین تشکل های مذهبی، جبهه های انقلابی و دستگاه های مرتبط حاصل شده و امیدواریم جبهه مورد انتظار در لایه های مختلف شکل گیرد.

 

وی با یادآوری اینکه نهضت بانوان قرانی، جمعیت بانوان فرهیخته و نهضت پیشرفت بانوان استان زنجان در وضعیت خوبی قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به رویکرد جدید سازمان و دوره های آموزشی پیش بینی شده امیدواریم بتوانیم از ظرفیت بانوان و جوانان در عرصه تبیین بهره مند شویم.

 

حجت الاسلام احمدی با یادآوری اینکه هیت های محلی و منطقه ای و مجموعه های قرانی در استان در حال فعالیت هستند، افزود: از حیثت جمعیت فعال بیشترین ورودی را داریم و همدلی خوب در سطح ادارات برقرار شده است.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های متعددی در حوزه تبیین انجام شده و بوم های خوبی در بحث دختران حاج قاسم و انجمن جهاد تبیین شکل گرفته است، اضافه کرد: در تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین سهمی برای استان تعیین شده است و ظرفیت خوبی در حوزه مشاوره خانواده ایجاد کرده ایم.

 

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: پایگاه های اجتماعی ما در مناطق حاشیه شهر فعال هستند در اغتشاشات اخیر ملاحظه کردیم در جایی که مسجد و پایگاه ما فعال بود مشکل نداشتیم. امسال تعداد پایگاه های محله محور را از 9 پایگاه به 16 مورد خواهد رسید.

 

وی اضافه کرد: ارتباط خوبی با حوزه علمیه خواهران و براداران داریم و با وجود اینکه اعتبار آموزش 12 میلیون بوده است چهار دوره خوب در حوزه های مختلف برای توانمندی مبلغان و شبکه امامت تشکیل دادیم.

کد خبر 1237141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha