حمایت ۸۱۲ پرستار استان فارس از فرزندان معنوی خود

اقبال گفت: ۸۱۲ پرستار استان فارس با واریز بیش از ۲۴ میلیون تومان تومان به حساب یک هزار و ۹۶۱ نفر از فرزندان معنوی خود از آنها حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، افسانه اقبال، امروز شنبه (12 آذر) با اشاره به حمایت پرستاران حامی از فرزندان معنوی خود در جمع خبرنگاران گفت: 812 پرستار استان فارس امسال با واریز بیش از 24 میلیون تومان تومان به حساب یک هزار و 961 نفر از فرزندان معنوی خود از آنها حمایت کردند.

رئیس اداره «اکرام» کمیته امداد فارس ادامه داد: پرستاران با تلاش حوزه مدیریت پرستاری از سنوات گذشته همواره در کنار کمیته امداد فارس بوده اند و در ترویج فرهنگ حسنه انفاق این نهاد مقدس را یاری کرده اند.

وی اضافه کرد: بیشترین تعداد پرستان حامی از شهرستان فسا هستند که امیدواریم بتوانیم در این کار بزرگ معنوی شاهد افزایش حامیان از اقشار و اصناف مختلف باشیم.

اقبال اعلام کرد: 127 هزار و 360 حامی از بیش از 28 هزار فرزند حمایت می کنند که 812 نفر از آنها از پرستاران استان هستند و از ابتدای امسال تاکنون بیش از 24 میلیون تومان به حساب فرزندان خود واریز کرده اند.

وی با گرامیداشت روز «پرستار» هم گفت: هفته گذشته و به مناسبت گرامیداشت روز ولادت حضرت زینب کبری( س) از همراهی و همکاری 812 پرستار استان فارس به پاس حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تجلیل شد.

کد خبر 1237153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha