آمادگی طلبه‌ها باید در راستای پیشبرد اسلام باشد

حجت الاسلام ایرانی،گفت: آمادگی طلبه‌ها باید در حیطه علمی، اعتقادی، مهارتی و انگیزشی در راستای پیشبرد اسلام بوده و درگیر حواشی نشود.

حجت الاسلام صادق ایرانی در حاشیه همایش مبلغین و مبلغات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، گفت: هدف از برگزاری این همایش بررسی مسائل تبلیغی و ارائه آموزش‌های لازم است که مسائل و مشکلات مبلغین و طلاب را مورد بررسی و راه‌کارهای مناسب اندیشه شود.

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، افزود: روند تحلیل‌های ما مربوط به انقلاب اسلامی و بیانات مقام معظم رهبری به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب است و این برای مبلغین جامعه اسلامی نقطه قوت است.

 

وی خاطر نشان کرد: خاموش شدن توطئه دشمنان با تکیه بر لطف الهی و توجهات امام عصر(عج) صورت می گیرد و قدرت معنوی محکم‌تر از تمام قدرت‌های عالم است، چیزی که باعث شده نه تنها حکومت اسلامی برگشت نداشته باشد و رکود نکند بلکه باعث رشد و تعالی و تکامل است.

 

حجت الاسلام ایرانی، تصریح کرد: روحانیت پرچمدار انقلاب اسلامی است که باید ارزش های آن مورد توجه باشد که تکلیف روحانیت در این شرایط بسیار ارزش دارد.

 

مدیر حوزه‌های علمیه کرمانشاه، اظهار کرد: مبلغان باید فرهنگ مهدویت را ترویج داده و در این مسیر کوشا باشند و در کنار آن باید مسائل شرعی و معارف اخلاقی و اعتقادی را به مردم آموزش دهیم.

 

وی تأکید کرد: دانش آموزان باید برخی از رفتارهای ضروری ارزشی را به تناسب ظرفیت و رشد خود تجربه کنند که در این راستا نماز و اهتمام به آن اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند و استفاده از مبلغان آگاه در مدارس سبب جذب دانش آموزان به دین مبین اسلام به عنوان کامل‌ترین دین خدا است و باز شدن فضا برای طلاب توانمند در آموزش و پرورش به معنای وجود نداشتن مانع بر سر راه نیست و باید همت به خرج داد به تکلیف عمل کند.

کد خبر 1237160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha