رونمایی از پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد در محل نگارخانه باران مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) یاسوج رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد در محل نگارخانه باران مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) یاسوج با حضور مدیرکل، معاونین، اصحاب فرهنگ و هنر و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رونمایی شد.

 

سید محمد سلیمی راد سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، گفت: به مدت سه روز پرکار هیئت انتخاب جشنواره اقدام به تماشا و ارزیابی نمایش های متقاضی حضور در جشنواره کردند که از تعداد ۱۲ اثر متقاضی، هفت گروه از شهرستان های کهگیلویه، گچساران، بویراحمد و دنا انتخاب شدند که از ۱۱تا ۱۳ آذر ماه جاری میزبان این گروه های نمایشی در یاسوج هستیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: به همت و همراهی همه همکاران، انجمن هنرهای نمایشی استان و اصحاب فرهنگ و هنر جشنواره تئاتر را آغاز می کنیم.

 

گفتنی است، سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گهگیلویه و بویراحمد از ۱۱ تا ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۱ در یاسوج برگزار می شود.

 

 
کد خبر 1237161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha