دوره آموزشی «سبک زندگی قرآنی» در کردستان برگزار می‌شود

امینی گفت: به همت موسسه قرآنی دارلاشراق شهرستان سنندج، دوره آموزشی «سبک زندگی قرآنی» در کردستان برگزار می‌شود.

شهلا امینی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: موسسه قرآنی دارلاشراق شهرستان سنندج به منظور ترویج سبک زندگی قرآنی، دوره آموزشی «سبک زندگی قرآنی» را در کردستان برگزار می‌کند.

 

 

مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند به صورت رایگان در این کارگاه آموزشی شرکت کنند، اعلام کرد: فراخوان ثبت‌نام در دوره «سبک زندگی قرآنی» ویژه مربی، مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن در سطح استان منتشر می‌شود.

 

 

وی با اشاره به اعلام فراخوان ثبت‌نام این دوره آموزشی در سطح استان افزود: این دوره آموزشی به صورت رایگان از سوی سازمان دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

 

 

مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج بیان کرد: در این راستا مربیان و مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی سطح استان باید مدارک خود را به این مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج اعلام کنند.

 

 

وی با اشاره به اینکه دوره به صورت فشرده و دو روزه برگزار می‌شود، افزود: این دوره آموزشی با حضور شرکت‌کنندگان چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۶ و ۱۷ آذرماه در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد.

 

 

امینی در پایان یادآور شد: گواهی حضور در این دوره آموزشی برای تمدید مجوز و فعالیت خانه‌ها و مؤسسات قرآنی و مربیان قرآن لازم است.

کد خبر 1237227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha