ضرورت تحلیل صحیح شرایط کنونی و تبیین مأموریت جوانان/ بخاری گرم برای زمستان دلها باشیم

راوی و جانباز دوران دفاع مقدس با بیان این مطلب که اگر تحلیل درستی داشته باشیم جلو می رویم و از صفا و مروه و هروله کردن بچه های انقلاب، این بار زمزمی خواهد جوشید باورنکردنی؛ گفت: این بار امتحان جدی است و ما را به جهاد کبیر و اکبر امتحان می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حاج حسین یکتا، عصر شنبه(12 آذر) در جمع تعدادی از دانشجویان و طلاب کرمانی در بیت الزهرا حاج قاسم بر اهمیت تحلیل صحیح شرایط کنونی و تبیین مأموریت جوانان و نوجوانان تأکید کرد.

 

 

 

راوی و جانباز دوران دفاع مقدس با بیان این مطلب که اگر تحلیل درستی داشته باشیم جلو می رویم و از صفا و مروه و هروله کردن بچه های انقلاب، این بار زمزمی خواهد جوشید باورنکردنی؛ اظهار کرد: آنچه اغتشاشگران انجام دادند رفتارهای هدایت شده از طرف موساد است اما بدانید قطب بندی جدیدی در دنیا در حال شکل گیری است.

 

 

وی با یادآوری یکی از فرمایشات مهم مقام معظم رهبری در خصوص شهدای غواص مبنی بر اینکه «در لحظه ای که انقلاب اسلامی نیاز داشت امام زمان نظر کرد و عواصان دست بسته رخ نشان دادند» افزود: یعنی این روزها حال جوان و نوجوان ما با نظر کردن خوب می شود و کسی می تواند حال دیگری را خوب کند که خود حال خوبی داشته باشد.

 

یکتا ادامه داد: خبرهایی از اقتصاد در راه است، دیدنی؛ دشمن می خواهد دهه هفتادی ها و هشتادی ها و نودی های ما را که مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب را به اوج می رسانند؛ این قله نشینان را دره نشین و حال بچه های ما را در جنگ رسانه ای بد کند‌.

 

 

وی گفت: اما روی اصلی این سکه چیز دیگری است؛ امام زمان عجل الله تعالی این بار افراد با عیار بالا را می خرد اما باید از دنیا و آنچه به آن دل بستیم منقطع شویم زیرا انقطاع که رخ داد، اتصال آغاز می شود.

 

یکتا با تأکید بر اینکه این بار امتحان جدی است و ما را به جهاد کبیر و اکبر امتحان می کنند؛ افزود: ما در جنگ با نماز شب و قیام برای خدا و بی پیرایگی و... پیروز شدیم و امروز قلب باید حرم الهی شود زیرا خدا می خواهد با یک سنگِ طالوت، جالوت تمام شود.

 

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم برخوردار از دو نوع تربیت بود؛ افزود: جدای از تربیت والدین و لقمه حلال، حاج قاسم تربیت ولایی نیز داشت و نظر کرده ها، اثرکرده می شوند.

 

 

راوی دفاع مقدس با اشاره به فراگیری سرود سلام فرمانده، گفت: خورشید یکباره طلوع نمی کند؛ امروز ما را به جمکران قلوب دعوت کردند و باید ید واحده شویم و اجتماع قلوب شکل نمی گیرد مگر اینکه ما عبد شویم و زمزم این بار از بیت المقدس می جوشد و جاءالحق و زهق الباطلی می شود دیدنی اما باید بخاری گرم برای زمستان دلها شویم.

 

 

 

کد خبر 1237235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha