خدمات کمیته امداد سیستان و بلوچستان به دانش آموزان

مدیرکل، خدمات کمیته امداد سیستان و بلوچستان را به دانش آموزان تشریح کرد.

«سید مهدی عبادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد بیان داشت: دانش‌آموزان از همان بدو ورود به مدرسه، از طریق این حوزه حمایت می‌شوند. کمک هزینه تحصیلی، توزیع بسته‌های لوازم التحریر و برای دانش‌آموزان در آستانه کنکور بورسیه رایگان کانون قلم چی و استفاده از موسسه آموزشی نور زیر نظر گروه‌های تخصصی در مشهد مقدس و این حمایت تا زمان فارغ التحصیل شدن از مدرسه ادامه خواهد داشت. 

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: تجلیل از نخبه‌های کنکور و ادامه‌دار بودن کمک هزینه تحصیلی دانشجویی تا زمان فارغ التحصیل شدن از دانشگاه و استفاده از وام‌های دانشجویی؛ حتی حمایت این نهاد برای بعد از فارغ التحصیلی همچون کمک هزینه جهت شرکت در آزمون‌های استخدامی و شرکت در دوره‌های کارآفرینی تا زمان استخدام و شاغل شدن از خدمات امداد استفاده خواهند نمود.

 

وی پیرامون اقدامات انجام شده در سال جاری به بهره‌مندی کلیه دانش‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم زاهدان از کانون قلم چی، بهره‌مندی از موسسه آموزشی نور، پرداخت کمک هزینه مصاحبه برای دانش‌آموزان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان افزود: پرداخت کمک هزینه آزمون استخدامی برای فارغ التحصیلان، برگزاری اردوهای آموزشی، ثبت نام فارغ التحصیلان دانشگاه در کاریابی حوزه اشتغال جهت معرفی به سایر ادارات و دستگاه‌ها نیز از خدمات کمیته امداد می باشد.

کد خبر 1237246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha