تخصیص اعتبار لازم برای بیمارستان های البرز در سفر ریاست جمهوری/ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن خالی در کشور داریم

حدادی گفت: برای تعال در بازار مسکن قانون مالیات بر خانه های مالکان اعمال شده است و این در حالی است که ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکن خالی در سطح کشور داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، علی حدادی طی نشست خبری که شنبه 12 آذر با حضور جمعی از اصحاب رسانه در هشتگرد برگزار شد گفت: پیگیری ها برای تحویل مسکن ملی از طرف مسئولان و متولیان امر در حال انجام است.

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: برای تعال در بازار مسکن قانون مالیات بر خانه های مالکان اعمال شده است و این در حالی است که 2 میلیون 500 هزار واحد مسکن خالی در سطح کشور داریم.

 

به گفته وی، استقلال بانک مرکزی برای کنترل نقدینگی اهمیت اساسی دارد چرا که در صورت استقراض از بانک مرکزی تورم پدید می آید آنچنان دولت قبل نیز در این زمینه بدهکار است.

 

حدادی ادامه داد: از دیگر موضوع ها، درخواست استیضاح وزیر آموزش و پرورش به دلیل تأخیر در روند تدوین آیین رتبه بندی معلمان است که در این زمینه نمایندگان پیگیر مطالبات معلمان هستند. 

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طرح تغذیه مصنوعی منطقه کردان با هدف مدیریت آب کشاورزی و شناسنامه دار شدن چاه های کشاورزی نیز در دستور است.

 

از دیگر محورهای مورد بحث از طرف حدادی، تخصیص اعتبار سفر ریاست جمهوری به بیمارستان های البرز است، که در این رابطه گفت: ۳۰ میلیارد تومان به منظور تجهیز و ساخت تنها بیمارستان ۳۲ تختخوابی طالقان نیاز است و این در حالی است که در سطح استان البرز کمبودهای زیرساختی در زمینه بیمارستان داریم. 

 

حدادی در بخش دیگر سخنان خود به موضوع اغتشاش های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: مجلس در خصوص فوت مهسا امینی به عنوان امانت دار ملت ایرن، تمامی مستندها اعم از گزارش پزشک قانونیف بیمارستان تیم های تحقیقات کارشناسی و ... را فراهم کرده است.

 

وی توضیح داد: موضوع و مسئله اغتشاشگران حجاب و یا فوت مهسا امینی نیست؛ ما شنونده اعتراض های مردمی هستیم ولی اعتراض با اغتشاش متفاوت است، معترض دست به خشونت و کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع نمی کند. 

 

رئیس مجمع نمایندگان مردم البرز ادامه داد: بودجه اعتباری استان البرز به ۵۷ درصد در سال جاری می رسد، که این میزان از ۲۱ درصد در دوره کنونی به ۵۷ درصد در سال آتی می رسد. 

 

حدادی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دغدغه های مردم هشتگرد، بلاتکلیفی وضعیت جاده هشتگرد به طالقان است که با توجه به مصوبه اجرایی ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

کد خبر 1237250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha