تور رسانه‌ای عملکرد دولت در استان سمنان برگزار شود

هاشمی ارائه عملکرد دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را امری مهم و ضروری خواند وگفت: برای برگزاری تور رسانه‌ای عملکرد دولت در باید برنامه‌ریزی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید محمدرضا هاشمی در نشست شورای اطلاع رسانی با تأکید براطلاع رسانی اقدامات مهم دولت به نحو درست در راستای ارتقا امید بخشی به جامعه گفت: این مهم می‌تواند در ارتقا اعتماد افزایی نقش مهم ایفا کند لذا در چنین شرایطی آگاهی بخشی جامعه از اقدامات مهم دولت امری ضروری است.

 

استاندار سمنان با اشاره به اینکه دولت طی یک سال گذشته اقدامات مهمی را برای استان سمنان به انجام رسانده است، اظهارداشت: پرداخت تسهیلات رونق تولید برای چرخش اقتصاد و احیای واحدهای راکد و نیمه تعطیل، پرداخت وام از محل تبصره ۱۸، پرداخت ۹ هزار فقره وام قرض‌الحسنه و اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور و غیره از جمله مهمترین اقدامات دولت سیزدهم را شامل می‌شود که همه این موارد نیازمند اطلاع رسانی است.

 

وی با بیان اینکه مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند در انجام اطلاع‌رسانی عملکرد دولت نقشی مهم ایفا کنند، ابراز داشت: از دستگاه‌های اجرایی استان سمنان انتظار می‌رود با گزارش عملکرد خود در امر اطلاع‌رسانی با اهالی رسانه همکاری لازم را داشته باشند.

 

هاشمی ارائه عملکرد دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را، امری مهم و ضروری خواند وافزود: در راستای تحقق این مهم به نظر می‌رسد که می‌بایست برای برگزاری تور رسانه‌ای عملکرد دولت در استان سمنان برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

 

استاندار سمنان این استان را جمله استان‌های پیشرو در حوزه‌های مختلف عنوان وبیان کرد: شورای اطلاع‌رسانی می‌تواند با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم و راهبردی در راستای اقناع افکار عمومی تلاش کند.

کد خبر 1237277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha