رقابت ۸ نمایش در سی و چهارمین جشنواره تئاتر گیلان + جدول اجرا

سی و چهارمین جشنواره تئاتر گیلان با اجرای هشت نمایش در حال برگزاری است.

رضا ثقتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به برگزاری سی و چهارمین جشنواره تئاتر گیلان اظهار کرد: این جشنواره با هدف تقویت ظرفیت‌های مردمی در عرصه هنرهای نمایشی، رشد و توسعه تئاتر با توجه به پیشینه هنر نمایش در استان، ارتقاء تولیدات سالانه ی هنرمندان تئاتر استان، توانمندسازی گروه‌های نمایشی در عرصه تولید نمایش صحنه ای اجرا می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان رشد، گسترش و ساماندهی هنر تئاتر با همکاری انجمن هنرهای نمایشی گیلان را از دیگر  اهداف جشنواره مذکور اعلام کرد و افزود: با رای هیئت داوران هشت اثر برای اجرا در این دور از جشنواره برگزیده شد.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره از دیروز آغاز شده و سه روز ادامه دارد گفت: " تاسیان" به کارگردانی محمد پورجعفری، "ابدیت" محب آبیاری، "آخرین مذاکره پرنسس های جوان" مهدی مهربان، "جشن" رضا فتوت خواه، "اسم شب، ضحاک زهرماری" وحید درویشی، " توت های وحشی" زهرا صدری، " خانه ای برای پرواز" مجید کاظم زاده مژدهی، "پر" محمد رسائلی از نمایش‌های راه یافته به مرحله پایانی جشنواره تئاتر گیلان هستند.

 

ثقتی از برگزاری جشنواره مذکور در سه نقطه شهر رشت سالن شهید انصاری مجتمع خاتم الانبیا(ص)، تماشاخانه نارون و تئاتر شهر خبر داد و اعلام کرد: نمایش‌های برگزیده در سه سانس ۱۰ صبح، ۱۵ و ۱۸ عصر به روی صحنه می روند.

 

وی بیان کرد: مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گیلان سه شنبه( ۱۵ آذر) ساعت ۱۰ صبح در مجموعه تئاتر شهر رشت برگزار  می‌شود.

 

 

کد خبر 1237299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha