پویش «همدلی» با مشارکت کانون «سلاله پاکان» جهرم اجرا شد

بهمن زادگان گفت: در راستای تامین لباس های گرم ویژه افراد نیازمند، پویش «همدلی» با مشارکت کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» به اجرا در آمده است.

محمدصادق بهمن زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: پویش «همدلی» جهت تامین لباس گرم تعدادی از نیازمندان «دارالایتام امام علی علیه السلام» و مرکز توانبخشی «حضرت فاطمه الزهرا (س)» جهرم به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» شهرستان جهرم افزود: این پویش کار مشترک کانون خیریه «باران» و کانون نماز «کوثر» دانشگاه علوم پزشکی جهرم و همراهی کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» است.

 

وی بیان کرد: در راستای اجرای این پویش از خیران، نیکوکاران و اهالی مومن شهرستان جهرم خواسته شده با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و اطلاع از نیازمندی موسسات خیریه جهت تهیه لباس گرم با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود در تهیه لباس گرم، دستکش، کلاه و... یاری گر افراد نیازمند باشند.

 

بهمن زادگان اظهار کرد: بدین منظور شماره حساب 6104337423701430 برای اهدای کمک های نقدی خیران و نیکوکاران در نظر گرفته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» در پایان از عموم شهروندان خیر و نیکوکار جهرمی خواست تا با مشارکت در این طرح، در صواب یاری رساندن به محرومان سهیم شوند.

کد خبر 1237300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha