پایانی بر ۶ سال توقف عملیات اجرایی مجتمع بین راهی کوثر

رییس کل دادگستری استان کرمان بر حل مشکلات این پروژه بزرگ تأکید کرد و گفت: گره گشایی از این پروژه با تدبیر قضایی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان؛ حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در بازدید از مجتمع بین راهی کوثر گفت: این مجتمع با قرار گرفتن در مسیر سه استان، زمینه سفر امن و ایمن برای مسافران‌ هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان را فراهم می کند.

 


رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: سرمایه گذاری عظیمی در این مجموعه انجام شده است و با توقف عملیات اجرایی این پروژه، خسارت های زیادی به آن وارد می شود.

 

 


وی بر همکاری بانک ها به منظور گره گشایی از مشکلات این پروژه تأکید کرد و ادامه داد: در نشستی تخصصی مشکلات این مجتمع با بانک بررسی و راهکارهای رفع آنها اندیشیده خواهد شد و سایر مشکلات این پروژه در حوزه منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و ... نیز در نشست تخصصی بررسی خواهد شد.

 

حسن جعفری، سرمایه گذار مجتمع بین راهی کوثر نیز با اشاره به اینکه این مجتمع در زمینی به مساحت دو هکتار و با زیربنای بالغ بر چهار هزار مترمربع احداث شده است، گفت: این مجتمع دارای فضای رستوران، آلاچیق، خدمات رفاهی و تعمیرگاهی، جایگاه سوخت، سوئیت های اقامتی و ... است.

 

 

 

وی تصریح کرد: عدم پرداخت کامل تسهیلات بانکی و تحریم های ظالمانه اعمال شده بر کشور موجب توقف عملیات اجرایی این مجموعه از سال ۹۶ تاکنون شده است.


جعفری با اشاره به این مطلب که بخش زیادی از تجهیزات و امکانات این مجموعه به سرقت رفته است، تصریح کرد: راه اندازی مجموعه، علاوه بر اشتغالزایی از بروز جرائم نیز جلوگیری کرده و در ادامه در توسعه اشتغال در منطقه بسیار موثر خواهد بود.


وی یادآور شد: با راه اندازی این مجتمع در مرحله نخست برای حداقل ۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

کد خبر 1237325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha