برگزاری نشست های روشنگری اعتقادی و سیاسی  در کانون انصار الحسین (ع) ملایر

احمدوند گفت: نشست های روشنگری سیاسی و اعتقادی با هدف بصیرت افزایی جوانان و نوجوانان با توجه به موضوعات روز جامعه در کانون انصار الحسین (ع) ملایر برگزار شد.

مهدی احمدوند در گفت و گو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: کانون انصار الحسین در دهه 70 تاسیس شده که در حال حاضر  نیز بی از یکصد نفر عضو دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری انصار الحسین ملایر با بیان اینکه این کانون به مدت 5 سال  غیر فعال بود ه افزود: در حال حاضر این کانون فعال است و فعالیت های خوبی نیز طی یک سال گذشته در این کانون انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری  انصار الحسین شهرستان ملایر با بیان اینکه در دوران کرونا نیز  کلاس های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این کانون برگزار شد تصریح کرد:در حال حاضرنیز کلاس های قرآنی، فرهنگی و تربیتی و ورزشی ، اردوهای تفریحی داخلی و درون شهری از  برنامه ای این کانون در مناسبت های مختلف است.

 

احمدوند به برنامه تفریحی استخر رایگان، در هفته بسیج اشاره کرد و  برگزاری کلاس آموزشی  نرم افزاری کامپیوتر، برای محاسبلت ریاضی، و گرافیکی،  را از برنامه ای این کانون برشمرد.

 

 وی از برگزاری مسابقات مختلف رزشی از جمله فوتبال دستی،  مسابقات فرهنگی ، غباروبی گلزار شهدا،  خبر داد و افزود: همچنین نشست های روشنگری و پاسخ به شبهات سیاسی و اعتقادی  مطرح شده از اغتشاشات اخیر در این کانون برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری  انصار الحسین شهرستان ملایر همچنین به برگزاری کلاس های فرهنگی، تربیتی برای کودکان 6 تا 9 سال  اعضای کانون اشاره کرد و گفت: سخنرانی روحانیون با هدف  بصیرت افزایی  از برنامه های این کانون طی یک ماه گذشته تا کنون بوده است.

 

 وی همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی در این کانون خبر داد و گفت:  این مسابقه نیز از کتاب«پیامی از سرا پرده غیب »با مشارکت اعضای کانون برگزار شد.

کد خبر 1237330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha