حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی جهاد تبیین است

حجت الاسلام فاطمی نیا با اشاره به اهمیت ترویج و نهادینه سازی جهاد تبیین، افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی جهاد تبیین، و شهیده راه تبیین است.

حجت الاسلام مهدی فاطمی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: مکتب حضرت زهرا(س) اسوه سعادت دنیا و آخرت است.

 

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی جهاد تبیین است، افزود: حضرت زهرا(س)، تبیین می کرد، روشنگری می کرد و بصیرت افزایی می کرد و در مسیرولایت مداری به شهادت رسید.

 

امام جمعه رومشکان ادامه داد:  حضرت زهرا(س)، با وجود مشکلاتی که برایش بوجود آمد، مانند اینکه جانباز شدند، خانه اش را آتش زدند و محسن ۶ ماهه ای را که در شکم داشت به شهادت رسید، اما بدون هيچ ترس و واهمه ای دست از تبیین بر نداشت.

 

حجت الاسلام فاطمی نیا با بیان اینکه جهاد تبیین به فرموده مقام معظم رهبری، سبقه 1400 ساله دارد، اذعان داشت: جهاد تبیین بر همه واجب است و لازم است آنچه را که حق روز و حق گذشته هست را تبیین کنیم.

 

امام جمعه رومشکان با بیان اینکه جهاد تبیین و راه اندازی نهضت روشنگری  تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان است، اظهار کرد: تنها با روایت درست و به هنگام وقایع می توان برجسته سازی های دشمنان، دروغ پراکنی های انها و تیره و تار نشان دادن وضعیت توسط دشمنان مقابله و انها را خنثی کرد.

کد خبر 1237343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha