طلاب باید متعهد به حضور در کنار مردم باشند

حجت الاسلام عباسی گفت: طلاب باید متعهد به حضور در کنار مردم باشند و خود را خادم مردم و بندگان خدا بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام علی عباسی در مراسم عمامه گذاری تعداد 17 نفر از طلاب غیرایرانی جامعة المصطفی العالمیه تبریز، اظهار داشت: باید توجه داشت که پوشیدن لباس مقدس طلبگی به معنای اعلام آمادگی برای خدمتگزاری به دین و مردم است.

رئیس جامعة المصطفی العالمیه ادامه داد: دقت در اعمال، رعایت تقوای الهی، مراعات احکام و نزدیکی به مردم و توجه به مشکلات جامعه از وظایف اصلی و مهم روحانیون و توقعات به‌ جای مردم از آنان به شمار می‌آید که باید در این مسیر تلاش های مجاهدانه و شبانه روزی انجام داد و خسته نشد.

عباسی پوشیدن لباس روحانیت را توفیق بزرگی دانست که از سوی خدا به بندگانش اعطا شده است و اظهار داشت: بر همین اساس طلاب باید متعهد به حضور در کنار مردم باشند و خود را خادم مردم و بندگان خدا بدانند.

همچنین نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: روحانیت همواره در خط اول دفاع و صیانت از انقلاب و نظام اسلامی قرار دارد و باید خط حفظ دین و اسلام تداوم یابد.

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم با اشاره به شرایط حساس منطقه و کشور، افزود: در این شرایط حساس که دست چدنی دشمن برای ما رو شده است، باید از هر نظر آماده باشیم تا به شبهات و توطئه های دشمنان پاسخ های قاطع دهیم.

وی ادامه داد: طلابی که امروز به لباس مقدس روحانیت ملبس می‌شوند، وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید آماده‌تر از دیگران آماده مقابله با دشمنان اسلام باشند

کد خبر 1237357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha