فعالیت هزار مبلغ دینی در ایام فاطمیه

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه از فعالیت حدود هزار مبلغ دینی در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: مساجد، حسینیه ها، مدارس و دانشگاه‌ها میزبان مبلغان دینی در ایام فاطمیه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، همایش مبلغان ایام فاطمیه با موضوع جهاد تبیین امروز در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی قائم مقام حوزه‌های علمیه در این همایش با تاکید بر حضور فعال مبلغان در عرصه جهاد تبیین گفت: مبلغان باید با مردم داری و شنیدن مشکلات مردم، توطئه‌های دشمنان را افشا کنند.

 

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه با بیان این که مبلغان باید مواظب رفتار و کردار خود باشند گفت: گاهی یک خطا و اشتباه موجب می شود که مردم به روحانیت بدبین شوند. اگر عالم دین، مبلّغ و طلبه ای رفتار محترمانه، مودبانه و حکیمانه با مردم داشته باشند مریدش خواهند شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با بیان این که انسان ها خداجو و خداخواه آفریده شده اند افزود: نمونه اش اتحاد جماهیر شوروی بود که بعد از ۷۰ سال مردم دوباره به مساجد برگشتند.

 

وی وظیفه اصلی امروز مبلغان را جهاد تبیین و روشنگری مردم نسبت به مسائل اخیر کشور دانست و ادامه داد: یکی از مهمترین وظیفه و رسالت مبلغان فاطمی، جهاد تبیین است، باید با افشاگری خود، دشمن را رسوا نمایند. پیشرفت های کشور و نعمت هایی که در سایه سار نظام ولایی و انقلاب اسلامی به وجود آمده برای مردم بازگو و یادآوری شود.

 

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه هم در این همایش از فعالیت حدود هزار مبلغ دینی در ایام فاطمیه خبر داد و تصریح کرد: مساجد، حسینیه ها، مدارس و دانشگاه‌ها میزبان مبلغان دینی در ایام فاطمیه خواهد بود.

کد خبر 1237407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha