لزوم ایجاد نمایشگاه دائمی عرضه محصولات معلولان فارس

محبی پور گفت: ایجاد نمایشگاه دائمی عرضه محصولات تولید شده توسط معلولان استان فارس به توانمندسازی معلولان کمک فراوانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، اسماعیل محبی پور، امروز یکشنبه (13 آذر) در نمایشگاه توانمندی‌ های معلولین استان فارس گفت: برای فروش تولیدات جامعه هدف بهزیستی فارس باید برنامه ریزی کرد و همچنین یک کارگروه هم برای شیوه بازاریابی و امکان عرضه محصولات تولید شده توسط معلولان در سطح استان باید تشکیل شود که شهرداری ها در این زمینه نقش موثری می توانند ایفا کنند.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: ایجاد نمایشگاه دائمی عرضه محصولات تولید شده توسط معلولان استان فارس به توانمندسازی معلولان کمک فراوانی خواهد کرد.

وی استفاده از روش ها و تکنولوژی‌ های نوین را در این زمینه کاؤامد دانست و اظهار کرد: از اپلیکیشن های فروش مجازی می توان فضای مناسبی برای عرضه تولیدات این بخش فراهم کرد.

 

محبی پور از تشکیل پرونده شناسایی توانخواهان بهزیستی استان هم خبر داد و گفت: در حال حاضر 142 هزار توانخواه توسط بهزیستی فارس شناسایی و برای آنها پرونده مددجویی تشکیل شده است.

خاطر نشان می شود، نمایشگاه توانمندی های معلولان فارس تا 15 آذر در طبقه همکف استانداری فارس دایر خواهد بود و پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

کد خبر 1237414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha