پرونده عاملان حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تکمیل شده است

حجت الاسلام موسوی گفت: پرونده عاملان حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تکمیل شده و در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام سید کاظم موسوی، در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب قیروکارزین با اشاره به مسئولیت هایی که بر عهده دادستان ها گذاشته شده است، گفت: پرونده عاملان حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تکمیل شده و در حال بررسی است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به وظایف دادتسان ها در ایجاد امنیت جامعه افزود: دادستان ‌ها در برخورد با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی باید در چارچوب قانون، بدون اغماض و با قاطعیت برخورد کنند.

وی اضافه کرد: فارس از موفق ترین دادستانی ‌ها در کشور در زمینه احیای حقوق عامه است و دادستان ها باید به موضوعات بهداشت و سلامت، کمک به ارتقا تولید، حوزه اراضی، حوزه گردشگری، رسیدگی به امور مهجورین و افراد بی سرپرست و افراد سالخورده، حوزه راه‌ ها و حمل و نقل، حوزه آب و امنیت عمومی توجه ویژه داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین با اشاره به تهدیدات و توطئه های دشمن عیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی اظهار کرد: در موضوع فضای مجازی و آگاهی بخشی به مردم بسیار کمتر کار کرده ایم اما باید با جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مذظله العالی) قرار دارد به هدایت گری، بصیرت افزایی و روشنگری جوانان و نسل آینده اقدام کنیم و ضمن خنثی کردن توطئه دشمنان، زمینه امنیت مطلوب جامعه را فراهم سازیم.

حجت الاسلام موسوی امنیت مطلوب شهرستان قیروکارزین را حاصل تلاش مسئولان، اعضای شورای تامین و آگاهی، بصیرت و حضور همیشه در صحنه مردم ولایتمدار این شهرستان دانست و گفت: ایجاد و راه اندازی حوزه قضائی شهر «افزر» در این شهرستان در آینده نزدیک، تسهیل امور مردم را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: مردم داری و حفظ شان و منزلت مراجعه کنندگان به دستگاه قضائی در راستای اجرای برنامه‌ های سند تحول قضائی باید در اولویت قرار بگیرد و انتظار مردم از دستگاه قضائی اجرای عدالت است.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم از غلامرضا داوودی، دادستان عمومی و انقلاب سابق حوزه قضائی قیروکارزین تقدیر شد و حجت الاسلام والمسلمین شریف زاده به عنوان دادستان جدید قیروکارزین معرفی شد.

کد خبر 1237446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha