حماسه ششم بهمن آمل هويت انقلابي گری مازندرانی ها است|جای خالی حماسه ششم بهمن در کتب درسی

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مردم آمل در حماسه ششم بهمن آمل از شهر، نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند خواستار تبیین این رشادت ها در کتب درسی دانش آموزان و دانشگاهیان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی امروز( ۱۳آذر) در  همایش شهرداران استان مازندران در نشست با اعضای ستاد بزرگداشت حماسه ششم بهمن سال۱۳۶۰ آمل ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۳۶شهید حماسه جنگل به ویژه ۴۱شهید حماسه ششم بهمن آمل اظهار کرد: حماسه مردمي ششم بهمن سال ۶۰ آمل شناسنامه مردم اين شهرستان و هويت انقلابي مازندران است باید در کتب درسی دانش آموزان و دانشجویان از این حماسه یاد شود.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از حماسه مردمی ششم بهمن سال ۶۰آمل یاد کرد،‌گفت: به فرموده رهبری باید حماسه های مردمان ایران اسلامی برای مبارزه با استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی برای نسل نو تبیین شود.

 

وی خاطرنشان شد: براي ماندگاري و انتقال حماسه ماندگار ششم بهمن سال ۶۰ آمل به نسل هاي آينده همه بازماندگان آن حماسه و متوليان فرهنگي، سياسي و اجرايي شهرستان آمل و استان وظيفه دارند و باید تلاش کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه به واسطه حماسه ششم بهمن آمل از این شهر با عنوان هزار سنگر یاد می شود،‌ اذعان کرد: مردم آمل در این حماسه از شهر، نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

کد خبر 1237448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha