رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران مراسم اربعین شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) است

طلایی گفت: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران مراسم اربعین شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الله طلایی، امروز یکشنبه (13 آذر) با اشاره به برگزاری مراسم اربعین شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در جمع خبرنگاران گفت: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران مراسم اربعین شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) است.

معاون فرهنگی حرم حضرت شاهچراغ (ع) افزود: مراسم اربعین شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در «شبستان امام خمینی (ره)» حرم مطهر  با مرثیه ‌سرایی حاج صادق آهنگران و با حضور زائران و مجاوران برگزار خواهد شد و همزمان با این مراسم چهل و یکمین سالگرد شهادت آیت ‌الله سید عبدالحسین دستغیب و دومین مراسم سالگرد شهادت سرلشکر مدافع حرم، رسول استوار محمودآبادی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ویژه برنامه ‌های این مراسم اعلام کرد: این مراسم با حضور یکی از قاریان بین‌المللی آغاز و و با مداحی حاج صادق آهنگران ادمه خواهد یافت و برنامه با تواشیح، کلیپ و سرود همراه خواهد بود و نمایشگاه ویژه شهدای حرم هم در حاشیه این مراسم برگزار می ‌شود.

طلایی ادامه داد: موکب‌ هایی در داخل و خارج از حرم مطهر هم برپا خواهند بود که برنامه‌ هایی ویژه کودکان و نوجوانان در نظر دارند.

وی با تاکید بر اینکه در این حمله تروریستی ک گلوله به سمت ضریح شلیک نشد، بیان کرد: گلوله‌ ها تنها به سمت مردم و زوار شلیک شدند که قصد دشمنان ایجاد وحشت بود اما از شب حادثه تاکنون شاهد حضور بیشتر مردم در این حرم مطهر و برگزاری برنامه های مختلف بزرگداشت این شهدای مظلوم بوده ایم.

طلایی تصریح کرد: دشمنان باید متوجه شده باشند که نتوانستند خللی در اشتیاق و دلدادگی مردم با به اهل بیت (ع) ایجاد کنند و این اقدامات دلدادگی و محبت مردم ما را بیشتر می کند.

کد خبر 1237449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha