توطئه های دشمنان با ترویج ارزش های اسلامی از بین می رود

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: ترویج ارزش های اسلامی زنان در جامعه با جهاد تبیین مردم را به سمت این ارزش ها هدایت می کند و توطئه های دشمنان را از بین می برد.

حجت الاسلام ابراهیمی در گفتگو با  خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد جایگاه زن در تمدن نوین اسلامی گفت: اگر تاریخ اسلام را نگاه کنیم در یک زمانی دشمن بسیار پیشرفت کرد و از همان زمان در سرزمین های آندولس و دیگر سرزمین های اسلامی برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی داشته است. یکی از برنامه ریزی های دشمن کشاندن جمعیت به سمت فساد اخلاقی است.

 

معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم مبنی بر تلاش همگانی برای رسیدن به جامعه تمدن اسلامی یادآور شد: برای شکل گیری جامعه تمدن نوین اسلامی باید فرزندان، خانواده ها را با مفاهیم ناب اسلامی، دینی و قرآنی آشنا کنیم.

 

وی با اشاره به تاکیدات دین اسلام در معرفی جایگاه زن تصریح کرد: در تاریخ اسلام جایگاه زن به روشنی معرفی شده است و آنچه غرب از جایگاه زن در دین اسلام نشان می دهد، واقعی نیست. اکنون در ایران اسلامی زنان در مقاطع عالی علمی پیشرفت داشته و توانسته اند در حوزه های مختلف علمی، پزشکی، اجتماعی، فرهنگی بهترین فعالیت ها را از آن خود داشته باشند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر منویات رهبر انقلاب در موضوع جهاد تبیین افزود: باید با جهاد تبیین پیشرفت های علمی، تخصصی، اقتصادی و تمام مواردی را که در جامعه زنان رخ داده است، تبیین کنیم تا جامعه از این پیشرفت ها آگاه شود و بارقه امید در جامعه تقویت شود.

 

وی با اشاره به اهداف غرب از هدف قرار دادن زنان در ایران تاکید کرد: هدف دشمن از جایگاه زن تنها برهنگی و استفاده ابزاری است اما در دین اسلام ارزش های گوناگونی برای زن تعریف شده است که با جهاد تبیین باید این ارزش ها را در جامعه ترویج دهیم. با ترویج ارزش های اسلامی زنان در جامعه مردم به سمت این ارزش ها هدایت می شوند و توطئه های دشمن از بین می رود.

 

معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع با بیان اینکه یکی از ارکان اصلی پیشرفت انقلاب اسلامی بانوان بودند و دشمن نیز به دنبال هدف گیری این موضوع است، گفت: اگر مادر خانواده نسبت به مسایل اسلامی بی تفاوت شود، چگونه می تواند فرزندی طبق الگوی دینی تربیت کند؟ مادری که طبق آموزه های دینی فرزند خود را تربیت کند، این فرزند می تواند سرباز دین اسلام باشد و در هر کجا که احتیاج باشد وارد میدان می شود. زنان جامعه با بصیرت توطئه های دشمنان را خنثی می کنند و امیدواریم جامعه امروز با پیروی از منویات رهبر انقلاب در خصوص جایگاه و ارزش های زن در جامعه بتواند این بار نیز توطئه های دشمنان را خنثی کند.

 

کد خبر 1237450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha