رونمایی از پوستر چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قزوین

با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، پوستر چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته های اذان، دعاخوانی، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم در قزوین رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی امروز ( یکشنبه ۱۳ آذر) در مراسم رونمایی از پوستر چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در رشته های اذان، دعاخوانی، مدیحه سرایی، همخوانی قرآن کریم در استان که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، بیان کرد: این مسابقات در ۲ بخش خواهران و برادران بزرگسال رقم می خورد و با توجه به فعالیت جامعه قرانی و وجود پتانسیل بالقوه در استان، قزوین به عنوان میزبان این دوره از مسابقات کشوری انتخاب شد. 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوبن اضافه کرد: به منظور هرچه بهتر برگزار کردن این مسابقات جلسات متعددی در حوزه ها و با دستگاه های مختلف برگزار شد و به دلیل محرومیت استان از موقوفات قرآنی در راستای ترویج و برگزاری مسابقات قرانی به همت متولیان موقوفات استان و با همکاری برخی از دستگاه ها، این مسابقات در استان برگزار می شود. 

 

وی اعلام کرد:  در این مسابقات در قزوین خواهران در ۲ رشته و برادر در سه رشته حضور دارند و بالغ بر ۳۰ داور برتر بین المللی و استانی به قضاوت می پردازند و ان شالله یک هفته شاهد فضای قرانی در شهر هستیم.  

 

حجت الاسلام مجیدی خاطر نشان کرد: در کنار برگزاری اين مسابقات، ۴۰ محفل قرآنی در سطح استان برگزار می شود و در این دوره از مسابقات جدا از پخش زنده مسابقات از شبکه های سراسری صدا و سیمای جمهوری اسلامی و استان قزوین در هنگام حضور نمایندگان سایر استان ها، این مسابقات از استان مبدا هم پخش می شود. 

کد خبر 1237462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha