اختصاص يک قطعه زمين ۲۸ هکتاری برای ايجاد سايت ساماندهی ضايعات فروشان

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های شهرداری شيراز گفت: يک قطعه زمين ۲۸ هکتاری متعلق به شهرداری به‌منظور ساماندهی و انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر برای ايجاد سايت ساماندهی ضايعات فروشان اختصاص داده‌شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، پژمان شفیعی امروز یکشنبه (۱۳ آذر) در حاشيه بازديد مشترک جمعی از مسئولان شهری و قضایی از اراضی پیش‌بینی‌شده برای استقرار ضايعات فروشان گفت: تفاهم‌نامه‌ای ميان سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز و اتحاديه صنف آسيابدار، گرمابه‌داران و بازيافت مواد شيراز منعقدشده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز افزود: این تفاهم‌نامه به‌منظور انتقال مراکز جمع‌آوری ضايعات خشک از سطح شهر شيراز به خارج از شهر بوده و طی آن مقررشده است که يک قطعه زمين ۱۰ هکتاری متعلق به این اتحادیه با حمايت و مجوز شهرداری شيراز و سرمایه‌گذاری آن اتحاديه، به سايت ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده شهری ويژه ضايعات فروشان تبدیل شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های شهرداری شيراز گفت: با توجه به برنامه‌های این سازمان و به‌منظور ساماندهی و انتقال مشاغل مزاحم به این زمين، برای تحقق اهداف موردنظر، يک قطعه زمين ۲۸ هکتاری متعلق به شهرداری شيراز نيز برای ايجاد سايت ساماندهی ضايعات فروشان اختصاص داده‌شده است.

بنابراين گزارش، در این بازدید که ابراهیم ابراهيمی معاون دادستان عمومی و انقلاب شيراز، جعفر طاهری معاون فرماندار شيراز، مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شيراز و مسوولان اتحاديه بازيافت مواد نیز حضور داشتند، بر پيگيری و آغاز عمليات احداث سايت تأکید شد. گفتنی است، در راستای احداث سايت ۲۸ هکتاری شهرداری، سازمان ساماندهی مشاغل شهری اقدام به مقدمات عملیات دیوار گذاری، طراحی سايت پلان و اخذ استعلام‌های لازم کرده است.

کد خبر 1237469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha