پخش تصاویر ضد اسلامی از مانیتور یک کامیون در نیوجرسی

شورای روابط اسلام- آمریکا در نیوجرسی پخش تصاویر و فیلم‌های ضد اسلامی از مانیتور یک کامیون تبلیغاتی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از صوت العراق، شورای روابط اسلام- آمریکا در نیوجرسی اعلام کرد: یک کامیون تبلیغاتی سیار در حالی به پخش تصاویر ضد مسلمانان اقدام کرد که در پارکینگ ویژه مرکز اسلامی در میدلیکس در پیسکاتاوی و مرکز اسلامی نیوبرونزویک توقف کرد.

این شورا اعلام کرد: این کامیون از طریق مانیتور نصب شده بر روی آن به پخش تصاویر و فیلم هایی از حملات وحشتناک بمبئی که در اواخر نوامبر سال 2008 رخ داد و به کشته شدن 175 نفر منجر شد، اقدام کرد.

 

میدل ایست به نقل از فعالان مسلمان گزارش داد: این کامیون دربرابر سه مرکز اسلامی متوقف کرد و این اقدام تلاش عمدی برای ترساندن مسلمانان بود.

این کامیون همچنین در برابر مسجد نیوجرسی در شهر فوردز توقف کرد و صحنه‌هایی از انفجارها و اسامی و چهره‌های متهمان مسئول در حملات را به مدت 45 دقیقه پخش کرد.

 

در یکی از تصاویر نمایش داده شده روی مانیتور نوشته شده بود" بمبئی 11/26: ما نخواهیم بخشد و ماه فراموش نمی کنیم".

دینا سید احمد، مدیر روابط عمومی در شورای روابط اسلامی- آمریکایی در نیوجرسی، این اقدام را محکوم کرد و گفت: این اقدام عمدی و هماهنگ شده است.

 

احمد افزود: عامل این اقدام پوسترهای ضد اسلامی زیادی طراحی کرد و برای نمایش این تصاویر و فیلم‌ها یک کامیون با یک مانیتور الکترونیکی اجاره کرد و سپسپ به سمت دو مرکز اسلامی حرکت کرد. در برابر این دو مرکز به نمایش پیام های نفرت انگیز و ضد اسلامی اقدام کرد.

کد خبر 1237474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha