نقش رسانه ها در خنثی سازی توطئه های جبهه استکبار بسیار اثر بخش است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: نقش رسانه ها در خنثی سازی توطئه های جبهه استکبار بسیار اثر بخش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، محمد سبحان حسنی  ظهر امروز(۱۳ آذر) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و با حضور مجموعه اعضا این نشست، افزود: یکی از ابزارهای جبهه استکبار برای ایجاد اغشتاشات، ابزار رسانه  بود که باید ما هم با فعالیت بیشتر با آنان تقابل رسانه ای داشته باشیم.

 

وی افزود: مرکز هدایت رسانه ای برای مقابله با تهاجم رسانه ای دشمن و جبهه استکبار با محوریت بسیج رسانه، اداره کل فرهنگ و ارشاد و خانه مطبوعات ایجاد شود.

 

معاون استاندار ایلام با تاکید بر اینکه رسانه ها و مطبوعات در روشنگری افکار عمومی پای کار بیایند‌، خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد عملیات روانی سعی دارد دستاوردهای نظام را کمرنگ کنند.

 

حسنی نقش رسانه ها و مطبوعات استان را  در خنثی سازی توطئه های استکبار بسیار اثر بخش عنوان کرد و بر تبیین دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی ایران نیز تاکید کرد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام بیان داشت:  با توجه به هجمه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای کمرنگ کردن دستاوردها، ضرورت اطلاع رسانی به موقع از ضروریات و نیازهای اساسی امروز جامعه است.

کد خبر 1237478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha