دولت در حل مشکلات معیشتی مردم بکوشد

آیت الله نوری همدانی با اشاره به ضرورت توجه جدی طلاب و مبلغان دینی به مقوله جهاد تبیین، مردم را ستون دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی برشمرد و از دولت خواست در حل مشکلات معیشتی مردم بکوشد و با رانت خواری و دزدی مبارزه کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار با جمعی از اساتید حوزه علمیه قم با اشاره به فرامین قرآنی و دینی در مقابله با دشمنان گفت: براساس فرامین دینی در مواجهه با دشمن، سفارش شده ترسوها، شایعه پراکنان و دروغگویان را کنار بگذارید.

 

وی با اشاره به توطئه دشمنان در ایجاد جدایی بین رهبر، ملت و نظام اسلامی تاکید کرد: تبعیت از رهبری واجب است و وظیفه ما راهنمایی است.

 

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: شایستگی‌ها و ویژگی‌های آیت الله خامنه‌ای بر کسی پوشیده نیست و ایشان بهترین پشتیبان برای امت هستند.

 

این مرجع تقلید با اشاره به ضرورت توجه جدی طلاب و مبلغان دینی به مقوله جهاد تبیین، مردم را ستون دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی برشمرد و از دولت خواست مانند گذشته در حل مشکلات معیشتی مردم بکوشد و با رانت خواری و دزدی مبارزه کند.

 

آیت الله نوری همدانی از آحاد مردم و مسئولان خواست در برهه کنونی اتحاد خود را حفظ کرده و حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را محور این اتحاد قراردهند.

کد خبر 1237501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha