اعلام ویژه برنامه های اربعین شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از ۱۵ تا ۱۸ آذر میزبان برنامه های اربعین شهدای این حرم مطهر و سالگرد شهید آیت الله دستغیب و ایام فاطمیه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الله طلایی، امروز یکشنبه (۱۳ آذر) با تسلیت ایام فاطمیه و اربعین شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در جمع خبرنگاران گفت: چهلم این شهدای مظلوم با چهل و یکمین سالگرد شهادت آیت الله دستغیب مقارن شده است و حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) در روز پنج شنبه ۱۷ آذر میزبان برگزاری مراسم این شهدای گرانقدر و شهید آیت الله دستغیب خواهد بود.

معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) افزود: همزمان حرم مطهر میزبان دومین سالگرد شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین از ۱۵ تا ۱۸ آذر حرم مطهر میزبان برگزاری ویژه برنامه هایی به همین مناسبت خواهد بود و پس از اقامه نماز مغرب و عشای ۱۵ آذر، مراسمی با برگزاری دعای توسل با نوای حاج مهدی سروری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

طلایی با اشاره به برنامه های شب شهادت حضرت فاطمه (س) هم گفت: چهارشنبه ۱۶ آذر ماه در شب شهادت حضرت صدیقه کبری (س)، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین حدائق پیرامون فضایل و مناقب سیده النساالعالمین، سخنرانی و حاج مهدی سروری، مرثیه سرایی خواهند کرد.

وی ادامه داد: مراسم اربعین شهدای حرم مطهر و چهل و یکمین سالگرد شهادت شهید محراب، آیت الله دستغیب و دومین سالگرد شهید سردار استوار محمودآبادی، پنجشنبه ۱۷ آذرماه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و مداحی حاج صادق آهنگران و حاج عباس حیدرزاده و قرائت دعای روحبخش کمیل همراه خواهد بود که این مراسم از شبکه یک سیما و رادیو زیارت هم پخش خواهد شد.

طلایی اعلام کرد: مراسم روز جمعه ۱۸ آذر هم در حرم مطهر با قرائت دعای پرفیض ندبه با نوای حاج عباس حیدرزاده و سخنرانی حجت الاسلام حدائق همراه خواهد بود که این مراسم هم به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش می شود.

کد خبر 1237504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha