مشارکت ۱۸۷ درصدی خیرین در برنامه های کمیته امداد استان زنجان

به گفته صالحی، بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سال جاری تا پایان ۸ ماهه خیران زنجانی بیش از ۱۸۷ میلیارد تومان در برنامه های اجرایی کمیته امداد استان زنجان مشارکت کرده اند.

روح‌اله صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با اشاره به اینکه ۲۹ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، گفت: برنامه‌‎ریزی این نهاد برای ایجاد ۶ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای جامعه هدف این نهاد  در سال جاری در دستور کار است.

 

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم با بهره گیری از ظرفیت های موجود زمینه اشتغالزایی پایدار برای جامعه هدف این نهاد فراهم شود و همراهی بانک ها و سایر دستگاهها در این حوزه می تواند بسیار اثرگذار باشد.

 

صالحی با اشاره به افزایش مشارکت‌های مردمی در استان در سال جاری افزود: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سالجاری تا پایان ۸ ماهه خیران زنجانی بیش از ۱۸۷ میلیارد تومان در برنامه های اجرایی کمیته امداد استان زنجان مشارکت کرده اند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات این نهاد در حوزه فرهنگی زمینه‌سازی برای تقویت سطح باورهای دینی، اعتقادی و پرورشی خانواده‌های عزیزتحت حمایت است، گفت: به همین منظور برنامه‌های مختلفی در طول سال برای گروه‌های مختلف مددجویی در کمیته امداد اجرا می‌شود .

 

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در این بخش را اعزام مددجویان تحت حمایت به اردوهای زیارتی، تربیتی و آموزشی عنوان کرد و افزود: برنامه‌های آموزشی متناسب با گروه‌های مختلف مددجویی به‌ منظور افزایش سطح باورهای دینی و اعتقادی خانواده‌های تحت حمایت با استفاده از کارشناسان مجرب در این بخش انجام می‌شود.

 

صالحی از فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد که با رویکرد پرورشی انجام می‌شود اعزام گروه‌های مختلف مددجویی به اردوهای آموزشی، تربیتی و زیارتی عنوان کرد و ادامه داد: با اجرای برنامه‌های اردویی زمینه لازم برای رشد آگاهانه ایمانی و تقویت بنیه اعتقادی و تثبیت ارزش‌های اسلامی در جامعه هدف فراهم می‌شود .

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون برای  ۳۴۳ نفر از دانشجویان، دانش‌آموزان، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردوهای تربیتی، مذهبی و آموزشی برگزار شده است، تصریح کرد: برای برگزاری این اردوها ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

کد خبر 1237551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha