اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه  با همت کانون بعثت تویسرکان

خدا بخشیان گفت: هر اندازه حضور دانش‌آموزان در مساجد و حضور امام جماعت در مدارس بیشتر شود، قطعا به واسطه پاسخگویی به سوالات و شبهات بچه‌ها، این نسل کمتر در دام تبلیغات دشمن می افتد.

فاطمه خدابخشیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان همدان با بیان اینکه اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه، اکنون بیش از هر زمانی دیگری ضرورت دارد، گفت: هر قدر حضور دانش‌آموزان در مساجد و حضور امام جماعت در مدارس بیشتر شود، قطعا به واسطه پاسخگویی به سوالات و شبهات بچه‌ها، این نسل کمتر در دام تبلیغات دشمن می افتد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت مسجد النبی (ص) تویسرکان افزود:  دانشآموزان مدارس محله  مرتب در نماز جماعت مسجد شرکت میکنند و ما سعی داریم از این حضور برای ارتقای فرهنگی بچهها و پاسخ به سوالاتشان استفاده کنیم.

 

وی بیان کرد: مسجد در جایگاه پایگاه اجتماعی اسلام، همواره کانون جذب و تربیت دینی جوانان بوده است و مردم و مربیان دینی و مذهبی به آن توجه ویژه ای دارند.



وی ادامه داد: تحولات روز افزون دنیای مدرن و تهاجم فرهنگی در عرصه جهانی شدن از یک سو و تربیت دینی جوانان یکی از اصلی ترین دغدغه های  خانواده هاست .



خدابخشیان ادامه داد:  هدف از اجرایی شدن این طرح، ساختن محیط شاد و مفرح برای آشنایی نسل جوان و نوجوان با حوزه فرهنگ دینی و افزایش فعالیت فرهنگی در شهرستان است.

کد خبر 1237560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha