قرارگاه بصیرت و اخلاق نمازجمعه شهرستان نظرآباد با گام های تولید و خوداتکایی

مصلی نماز جمعه شهرستان نظرآباد در قالب فعالیت های خوداتکایی، کارآفرینی و تولیدی توانسته است گام های خوبی در مسیر حل و رفع مشکلات اقتصادی اهالی منطقه بردارد آنچنان که رضایتمندی خانواده ها از این اقدام و امید به اشتغالزایی دیده می شود.

خبرگزاری شبستان - استان البرز: 

 

رهبرمعظم انقلاب اسلامی از نماز جمعه به عنوان، قرارگاه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت، اخلاق یاد می کنند؛ آنچنان که رویکرد فعالیت های قرارگاه مصلی نماز جمعه شهرستان نظرآباد گویای عینی این حقیقت است. 

 

مصلی نماز جمعه شهرستان نظرآباد در قالب فعالیت های خوداتکایی، کارآفرینی و تولیدی توانسته است گام های خوبی در مسیر حل و رفع مشکلات اقتصادی اهالی منطقه بردارد. 

 

در این رابطه حجت الاسلام سیدسجاد موسوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مصلی نماز جمعه شهرستان نظرآباد به یک مجموعه فرهنگی، هنری و اجتماعی در کنار برپایی نماز جمعه تبدیل شده است. 

 

 

امام مصلی امام خمینی (ره) شهرستان نظرآباد افزود: از روز شنبه تا روز جمعه کلاس های متعدد دینی، معرفتی، سیاسی و آموزشی در مصلی نماز جمعه برپا می شود که با استقبال پرشور مردم همراه است. 

 

وی توضیح داد: این طرح با هدف محرومیت زدایی در قالب دوره های آموزشی کارآفرینی برپا می شود که کلاس آموزشی خیاطی از جمله این دوره ها است.

 

 

 

نجفی نیز در خصوص اجرای طرح آموزش رایگان در مصلی نماز جمعه شهرستان نظرآباد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: به منظور رشد و خودکفایی و خوداشتغالی بانوان امکان فرصت آموزش خیاطی فراهم شده است. 

 

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نظرآباد افزود: یکی از رویکردهای آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان نظرآباد همکاری و همراهی با مصلی نماز جمعه امام خمینی(ره) با هدف تعلیم و آموزش خیاطی است. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی بیان کرد: تصمیم بر این است که به افراد آموزش دیده، مدرک فنی و حرفه ای برای اشتغال و دریافت وام های اشتغالزایی فراهم شود.

 

گفتنی است، برپایی تئاتر، اجرای گروه های نمایشی، گروه سرود، گعده های هم اندیشی از دیگر فعالیت های اجرایی در مصلی شهرستان نظرآباد است.

 

 

کد خبر 1237645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha