تدارک برنامه صدا و سیمای فارس به یاد شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

پهلوانیان گفت: صدا و سیمای مرکز فارس به یاد شهدای حمله تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به ساخت هفت مستند تلویزیونی و ۲ مستند رادیویی اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،احمد پهلوانیان، امروز دوشنبه (14 آذر) از تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی به مناسبت بزرگداشت شهدای حمله تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: صدا و سیمای مرکز فارس به یاد شهدای حمله تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به ساخت هفت مستند تلویزیونی و 2  مستند رادیویی اقدام کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس ادامه داد: عناوین مستندهاای تلویزیونی شامل «آرشام فرزند ایران»، «مرثیه ای برای فاطمه و آرتین»، «باباخان، «پرواز عشق»، «به کدامین گناه»، «بیقرار» و «بالاسر» است و مستنده رادیویی هم «رفیق شهیدم» است که تولید شده و آماده پخش است.

وی تصریح کرد: این برنامه ها با هدف معرفی و شناساندن بهتر و بیشتر شهدای این حمله ددمنشانه به مخاطبان تهیه شده است و برای پخش از شبکه های سراسری و مراکز استان ها در دستور کار قرار داد.

پهلوانیان ادامه داد: سید علی غمخواری، تهیه کننده و کارگردان مستندهای «آرشام فرزند ایران» و «مرثیه ای برای فاطمه و آرتین» است و مستند «بابا خان» در خصوص شهید بهادر آزادی شیری از عشایر غیور روستای «بهمنی» میانجنگل شهرستان فساست که با 9 فرزند و شرایط خاص زندگی می کند و به تهیه کنندگی و کارگردانی امید پارساست، مستند «پرواز عشق» در خصوص شهید حسنعلی پورعیسی از خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) می پردازد که به تهیه کنندگی علی امامزاده و کارگردانی حسین ایزدی در حال تولید است.

وی اضافه کرد:  مستند «به کدامین گناه» در خصوص شهید محمد ولی کیاسی از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس و اهل شهرستان مرودشت به تهیه کنندگی علی امامزاده و کارگردانی مهرداد ملایی، مستند «بیقرار» در خصوص شهید محمدرضا کشاورز از شهدای نوجوان دانش آموز حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدعلی یزدان شناس و مستند «بالاسر» در مورد شهید مجتبی ندیمی به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدعلی یزدان شناس از تولیدات دیگر سیمای فارس به یاد شهدای این حمله تروریستی است.

پهلوانیان اعلام کرد: این هفت مستند تا 16 آذر و مصادف با چهملین روز شهادت این شهدای مطهر آماده پخش از شبکه های ملی و استانی خواهد بود.

وی با اشاره به مستندهای رادیویی هم گفت: مستند رادیویی «رفیق شهیدم» در مورد شهیدان کشاورز و سرایداران از شهدای دانش آموز حمله تروریستی به این حرم مطهر است که به تهیه کنندگی امین فخارپور تولید شده است و نمایش «شاهد قرار» و 2 برنامه ترکیبی هم ویژه تمامی شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) در دست تولید است.

کد خبر 1237649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha