اجرای طرح «شهید همت» با هدف توانمندسازی و توسعه حرفه‌ای معلمان

دریکوند، از اجرای طرح شهید همت خبر داد و گفت: در این راستا مدرسین میانی، دو هزار و ۹۷۵ معلم جدیدالورود را در دروس مختلف آموزش می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، علی‌اکبر دریکوند، امروز(14آذر)، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح هایی در آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: طرح «جابربن حیان» یا «آزمایش، تحقیق، طراحی و ساخت، مدل و نمایش» و «فرصت‌های متنوع آموزشی» یا «فعالیت‌های هنری ادبی، شعر، داستان، قصه‌گویی، کاردستی، گل دوزی، قالی بافی، سفال‌گری و…» امسال با قالبی جدید و پوشش حداکثری دانش آموزان با جدیت بیشتری اجرا می‌شود.

 

معاون اداره کل آموزش و پرورش لرستان افزود: در طرح شهید «محمودوند» و شناسایی چهره به چهره دانش آموزان بازمانده از تحصیل در راستای تحقق شعار عدالت آموزشی گام‌های خوبی برداشته خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: در طرح «شهاب استعدادهای مختلف» هنری، ورزشی ادبی علمی و… دانش آموزان کشف و پرورش داده می‌شود.

 

دریکوند به اجرای طرح شهید «همت» اشاره کرد و اظهارداشت: توانمندسازی و توسعه حرفه‌ای معلمان در قالب این طرح از اولویت‌های معاونت آموزش ابتدایی است.

 

وی خاطرنشان کرد: در این راستا مدرسین میانی، دو هزار و ۹۷۵ معلم جدیدالورود را در دروس مختلف آموزش می‌دهند.

 

دریکوند حذف پیش‌دبستانی و مهد کودک از سال آینده را از دیگر برنامه ها خواند و گفت: با حذف پیش دبستانی و مهدکودک، «کودکستان» زیر سازمان ملی تعلیم و تربیت جایگزین آن می‌شود.

کد خبر 1237696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha