نقش زنان در تحکیم خانواده و تربیت فرزندان حائز اهمیت است

گیل‌چالانی با بیان اینکه نقش مهم زنان در تحکیم خانواده و تربیت فرزندان حائز اهمیت است گفت: نقش تأثیرگذار زنان در عرصه های مختلف جامعه و جایگاه ارزنده ای که دارند بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حامد گیل‌چالانی ظهر امروز(دوشنبه، 14آذر) در جلسه کارگروه زنان و خانواده که در محل سالن جلسات فرمانداری ماسال برگزار شد اظهار کرد: حضور زنان در جامعه اسلامی تاثیر گذار و ارزشمند است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه نقش مهم زنان در تحکیم خانواده و تربیت فرزندان حائز اهمیت است افزود: نقش تأثیرگذار زنان در عرصه های مختلف جامعه و جایگاه ارزنده ای که دارند بر کسی پوشیده نیست.

 

 وی گفت: نقش زنان در خانواده و تربیت فرزندان و آرامش روحی و روانی آنها بسیار مهم بوده و زنان کشور ما در هشت سال دفاع مقدس و در تمامی عرصه های اجتماعی، فرهنگی و.. با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا (س) نماد پاک دامنی و مادران نمونه بوده اند.

 

گیل‌چالانی به ارزش و جایگاه زنان در جامعه پرداخت و تصریح کرد: همه زنان باید به نقش موثر خود واقف باشند زیرا جایگاه و کرامت انسانی آنها به عنوان یک زن، مادر و همچنین رسالت اجتماعی آنها بسیار ارزشمند است و نقش مهمی در مسئولیت های تربیتی و اجتماعی خانواده ایفا می کند.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی به زنان سرپرست خانوار برای تامین نیازهای اولیه و استحکام و تحکیم بنیان خانواده کمک کرده  و برای حل مشکلات آنها بیشتر تلاش کنند.

کد خبر 1237707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha