تاریخ انقلاب اسلامی برای جوانان تبیین شود/ بستر برای حضور باشکوه مردم در حماسه یوم‌الله ۹ دی فراهم شود

حجت الاسلام احمدی گفت: تاریخ انقلاب اسلامی باید برای جوانان بیان شود، خیلی از آنان نسبت به حوادثی که انقلاب پشت سر گذاشته و دشمنی‌هاو خیانت‌هایی که شده است آگاه نیستند و امروز همه ما نسبت به تحقق جهاد تبیین، مسئولیت داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام احمدرضا احمدی امروز (دوشنبه ١۴ آذر) در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی با اشاره به وقایع و حوادث اخیر در کشور اظهارکرد: تقابل بین حق و باطل منحصر به امروز و دیروز نیست بلکه مربوط به فلسفه وجودی خلقت است و تا زمانی که حق و عدالت وجود دارد، تقابل با باطل و ظلم نیز ادامه دارد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: کسانی که در بدو پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل آن ایستادند و قصد براندازی داشتند امروز بعد از ۴۰ سال دوباره وارد جنگ مستقیم با جمهوری اسلامی و ملت ایران شدند.

 

وی بیان کرد: متاسفانه برخی افراد که در این کشور مسئولیت داشتند با اظهارنظرها و تحلیل‌های کاذب، خائنانه و خبیثانه خود در آتش اغتشاشات و آشوب‌ها دمیدند.

 

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر اینکه آشوبگران دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی ندارند، خاطرنشان کرد: مشکل این اغتشاش‌گران با جمهوری اسلامی و ملت ایران است. کدام ایرانی مسلمان اینگونه آدم می‌کشد؟ جوان طلبه‌ای را به جرم بسیجی بودن شکنجه می‌کنند تا جان دهد؟ اینها نشان دهنده کینه دشمنان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه امروز در شرایط بسیار مهمی قرار داریم، گفت: در سال ۸۸ ما درگیر فتنه بودیم اما امروز فراتر از آن، در حال جنگ با دشمنان هستیم و با آنان مبارزه می کنیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر جهاد تبیین پیرامون حوادث اخیر اظهارکرد: تاریخ انقلاب اسلامی باید برای جوانان بیان شود، خیلی از آنان نسبت به حوادثی که انقلاب پشت سر گذاشته و دشمنی‌ها و خیانت‌هایی که شده است آگاه نیستند و امروز همه ما نسبت به تحقق جهاد تبیین، مسئولیت داریم.

 

وی درباره چهاردهمین سالگرد حماسه مردمی یوم‌الله ۹ دی نیز گفت: باید بستر مناسب برای حضور باشکوه و دشمن شکن مردم در این مراسم فراهم شود.

 

کد خبر 1237733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha