امضای تفاهم‌نامه در راستای « ارتقای فرهنگ کار و تلاش»

علمی از امضای تفاهم نامه همکاری بین سازپان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در راستای «ارتقای فرهنگ کار و تلاش» خبر داد.

کریم علمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود بین دستگاه‌ها و گسترش همفکری و همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و رفاهی و همچنین ارائه خدمات حمایتی به شهروندان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان اقدام به امضای تفاهم نامه همکاری با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان کرده است.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان هدف مشترک این تفاهم نامه را ارتقای فرهنگ کار و تلاش عنوان کرد و افزود: همکاری در تهیه بانک اطلاعاتی از محدوده‌ها و محله‌های هدف با تمرکز جامعه کارگری، همکاری در تهیه و تولید محتوا و چاپ برشور و کتابچه‌های آموزشی، همکاری در اجرای برنامه‌های مشترک و ... از موضوعاتی است که در این تفاهم نامه به آن تأکید شده است.

 

وی با بیان اینکه باید دسترسی شهروندان را به امکانات و خدمات مجموعه‌های مختلف از جمله سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان تسهیل کرد، گفت: این سازمان، ظرفیت‌های ورزشی مناسبی را در اختیار دارد که براساس این تفاهم نامه، آماده‌ایم تا برای برگزاری مسابقات و جشنواره‌های ورزشی آنها را در اختیار جامعه کارگری استان قرار دهیم.

 

علمی به ارائه خدمات حرکات اصلاحی در واحدهای کارگری با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان اشاره و اظهار کرد: طرح ارزیابی ساختار قامتی کارگران در واحدهای تولیدی با همراهی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز انجام خواهد شد.

 

به گفته وی، همکاری، برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت برگزاری دوره‌های آموزشی و توسعه شهروندی برای کارگران و کارفرمایان، مشارکت در توسعه و ترویج فرهنگ کار با استفاده از ظرفیت‌ خانه‌های فرهنگی، تعامل و هماهنگی اجرای برنامه‌های آموزشی با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و همچنین برگزاری کارگاه‌های مشترک ویژه کارگران و کارفرمایان از دیگر بندهای این تفاهم نامه است.

 

 

 

کد خبر 1237736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha