فرهنگ ایثار و شهادت در سفر راهیان نور تبیین می شود/ اعزام یک هزار نفر از البرز به مناطق جنگی

ولی پور از راهیان نور به عنوان بستری برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نام برد و گفت: یک هزار نفر از البرز به مناطق جنگی اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مرتضی ولی پور طی نشست ستاد راهیان نور که دوشنبه ۱۴ آذر در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، گفت: راهیان نور انتقال فرهنگ ارزش ها است. 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: اردوی راهیان یکی از برنامه های فرهنگی با محوریت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است که برای سال جاری از استان البرز یک هزار نفر اعزام مناطق جنگی می شوند.

 

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی هوشمندانه و تأثیرگذار با هدف تقویت فضای معنوی بیان کرد: اردوهای راهیان نور یکی از بسترهای موثر به منظور خنثی ساختن اهداف دشمنان است.

 

وی اظهار کرد: استکبار جهانی در طول دهه های مختلف همواره سعی داشته است نسل های جدید را مورد هجمه قرار دهد ولی یکی از مهمترین عواملی که مانع شده است حضور نوجوانان و جوانان در راهیان نور است.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خاطرنشان کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان با حضور راویان دوران دفاع مقدس در راهیان نور محقق شده است. 

 

 

 

 

کد خبر 1237749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha