حضرت زهرا(س) پرچمدار جهاد تبیین/ روضه های خانگی احیا شوند

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) پرچمدار جهاد تبیین بودند، گفت: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری فاطمیه بحث روضه های خانگی با شعار محتوایی «خانه مادری» و با محوریت و میان داری اجتماعی بانوان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علیرضا زارعی شامگاه (۱۴ آذر) در همایش فاطمیون شهرستان بشرویه اظهار داشت: تقابل حق و باطل از ابتدای خلقت عالم الی یوم القیامه بوده و خواهد بود.

 

امام جمعه بشرویه در ادامه بیان کرد: روایت درست از آنچه در جبهه حق اتفاق می افتد می تواند باعث روشنگری و بصیرت افزایی شود.

 

وی با تاکید بر اینکه حضرت زهرا(س) پرچمدار جهاد تبیین بودند، افزود: اگر تبیین درست انجام نشود مسائلی در جامعه رقم خواهد خورد که قابل جبران نخواهد بود.

 

حجت الاسلام زارعی در ادامه گفت: بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای مردم در ایام فاطمیه جزء ضروریات است و مصداق بارز تبیین محسوب می شود.

 

وی ادامه داد: مسئولین هیئات مذهبی و مداحان، مبلغین و روحانیون کما فی السابق در ایام فاطمیه نسبت به مسئله مهم تبیین و روشنگری توجه ویژه داشته باشند.

 

امام جمعه بشرویه با اشاره به آسیب های فضای مجازی عنوان کرد: خانواده ها به بحث مراقبت ویژه از فرزندان در فضای مجازی با توجه به فتنه اخیر توجه داشته باشند و ضرورت بصیرت افزایی و روشنگری امروز در جامعه احساس می شود.

 

حجت الاسلام زارعی به لزوم گسترش و احیای فرهنگ روضه های خانگی گفت: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری فاطمیه بحث روضه های خانگی با شعار محتوایی «خانه مادری» و با محوریت و میان داری اجتماعی بانوان در دستور کار قرار گیرد.

 

وی در پایان اظهار کرد: بیان سیره شهدا و خاطرات رزمندگان با توجه به در پیش بودن کنگره شهدای والامقام شهرستان بشرویه و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش یکی از ضروریات است که باید در هیئات مورد توجه قرار گیرد.

 

 

کد خبر 1237782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha