استفاده از ظرفیت کانون های مساجد برای تحقق عدالت فرهنگی در مناطق محروم

به گفته حسنی، با بهره گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، فیلم های ارزشی از طریق سینما سیار برای مردم شهرستان ایجرود در شهرها و روستاها اکران می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان زنجان امروز در دیدار با فرماندار ایجرود ضمن اعلام فعالیت سینما سیار با همکاری ستادهماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در شهرستان ایجرود افزود: آماده همکاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه برای شهرستان ایجرود هستیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ضمن اشاره به ظریفت و پناسیل کانون های فرهنگی و هنری شهرستان خاطرنشان کرد: به کمک این کانون ها قادر هستیم تا برنامه‌ های فرهنگی و هنری ویژه‌ای را در مناطق محروم و کم برخوردار اجرا کنیم که لازمه اجرای این برنامه‌ها همراهی فرمانداری شهرستان است.

 

وی ضمن اشاره به آیه 19 و 22 سوره مجادله گفت: خداوند متعال در این دو آیه از دو حزب نام می‌برد که از خلقت حضرت آدم(ع) ایجاد شده و تا زمان پیروزی حق بر باطل وجود خواهد داشت؛ این دو حزب، حزب شیطان و حزب الله است.

 

حسنی افزود: شیطان با سرپیچی از فرمان خدا و عهد بر گمراه کردن نسل حضرت آدم، افرادی را دنبال رو خود کرده و می‌کند که نشانه و نمادهایی دارند؛ از نشانه‌های آنها ظلم، نسل کشی، تعدی به حقوق دیگران و.... است که در مقابل آن حزب الله قرار دارد افرا با ایمان که در مقابل ظلم، زیاده خواهی و.... به مبارزه با حزب شیطان می پردازند.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باید با شناخت عمیق، خود را به حزب الله نزدیک کنیم و در این راه باید مواظب اهل نفاق که در ظاهر از عدل، صداقت و... سخن می‌گویند ولی در عمل عکس آن را انجام می‌دهند باشیم و افراد را با عملشان مورد سنجش قرار دهیم.

 

فرماندار شهرستان ایجرود نیز ضمن تأکید بر تأثیر و جایگاه ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری در توسعه شهرستان بیان کرد: پیگیر تجهیز کامل مجمتع فرهنگی و هنری شهرستان در سفر دوم ریاست جمهوری به استان هستیم تا مردم فهیم شهرستان بتوانند از این مجمتع استفاده نمایند.

 

جعفری خاطرنشان کرد: آماده همکاری در جهت اکران فیلم ها از طریق سینما سیار و اجرای سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرستان هستیم.

کد خبر 1237823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha