اجتماع بزرگ ميثاق  با ولايت در مدرسه  فیضیه قم برگزار شد

اجتماع بزرگ حوزویان با شعار مرگ برآمريکا، مرگ بر اسرائيل، خوني که در رگ ماست هديه به رهبرماست ، نتيجه بصيرت ميثاق با ولايت، راه نجات ملت ميثاق با ولايت در مدرسه فيضيه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، آيت الله اراکي امروز در اجتماع حوزويان و مردم ولايتمدار قم که با هدف تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و محکوم کردن توطئه های اخیر در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد گفت: امروز که لشکر دشمن عليه انقلاب، دين و کشور ما با همه توان به صحنه آمده بيش از گذشته بر پايداري راهمان مطمئنيم.

 

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم دشمني آمريکا را افتخاری براي انقلاب اسلامي ايران دانست و گفت: اين که تفاله هاي آمريکا عليه دين و کشور ما فتنه مي کنند دليل بر حقانيت راه ما و انقلاب اسلامی ایران است.
 

استاد حوزه علميه با بيان اينکه در اين اجتماع بزرگ با انقلاب و مقام معظم رهبري تجديد بيعت مي کنيم افزود: در اين اجتماع اعلام مي کنيم ما در دفاع از انقلاب از دادن جان دريغ نخواهيم کرد و براي تداوم انقلاب و پياده کردن آرمان هاي انقلاب تا پاي جان ايستاده ايم.
 

آيت الله اراکي با اشاره به اغتشاشات هفته های اخير گفت: اين فتنه ها چيز تازه اي نيست و در واقع جريان هاي نهفته اي که از قبل بوده خودنمايي کرده اند که صبر نيروهاي نظامي و امنيتي و انتظامي آن ها را به غلط انداخته که مي توانند خودنمايي کنند در حالي که اين صبر، نشانه تدبير و قدرت ماست که نيروهاي امنيتي توانسته اند سرشبکه هاي آنان را کشف و با تحويل به مراجع قضايي مجازات خواهند شد .
 

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بيان اينکه ایران اسلامی، نظام رافت و عدل است گفت: رافت نظام، توطئه گران را به غلط نيندازد.
 

وي از نيروهاي امنيتي و دستگاه قضايي خواست؛ با اقتدار و قاطعيت با همه سرشبکه ها و کساني که دستشان به خون افراد بي گناه آلوده شده با قاطعيت برخورد کنند.
 

آیت الله اراکی همچنین خطاب به سردمداران آمريکا گفت: قصاص قاتلان شهيد سليماني و شهيد ابومهدي المهندس يک جريان حتمي است و در آينده نزديک سزاي آن را خواهند ديد.
 

وي با تشکر از نيروهاي انتظامي و بسيج و دستگاه امنيتي، با قدردانی از مردم در حمايت از نظام و انقلاب گفت: وفاداري اين ملت به اسلام و کشور و انقلاب و رهبري ثابت شده است و از ملت مي خواهيم نهادهاي قانوني و نيروهاي امنيتي را در اجراي قانون حمايت کنند.
 

آيت الله اراکي با اشاره به توطئه هاي دشمنان درخصوص هدف قرار دادن هويت زنان ايراني افزود: حجاب زنان ما نشان هويت ، استقلال و آزادگي ملت ماست و زن ايراني وابسته به نظام غرب و شهوت راني هاي آن نظام نخواهند بود و حجاب آن، پرچم استقلال و پاکيزگي است.
 

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم افزود: کساني که در اين راه اغفال شدند برگردند و به قانون عمل کنند و اين ملت تا اجراي کامل قانون از پاي نخواهد ايستاد.
 

آيت الله اراکي در ادامه با تشکر از تلاش ها، تدابير و خدمات دولت آقاي رئيسي گفت: براي اشتغال، ازدواج، گراني و مسکن تدبير شده اما ملت انتظار دارند رسيدگي به گرانی و مشکلات جوانان سريع تر و مقتدرانه تر اقدام شود.
 

وي در ادامه با اشاره به 16 آذر و تکريم شهداي دانشجو گفت: حوزه دست در دست دانشگاه براي دفاع از آرمان ها، ارزش هاي انقلاب و اسلام آمادگي کامل دارد.
 

آیت الله اراکی افزود: دانشگاه از ابتداي آغاز حرکت انقلاب حمايت از ارزش ها، دين، هويت ملي ايرانيان، هويت قرآني، هويت حسيني و هويت فاطمي را از اولويت هاي خود دانسته و ما همگي تا پاي جان در يک صف براي دفاع از اين آرمان ها و اسلام پای کار هستيم و استقامت مي کنيم.
 

کد خبر 1237939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha