ایجاد فضای گفتمانی برای تحقق جهاد تبیین ضروری است

فلاح لاله زاری با تأکید بر اینکه «جهاد تبیین» شاه کلید حل مسائل است گفت: ایجاد فضای گفتمانی برای تحقق جهاد تبیین ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، فرشید فلاح لاله زاری؛ در نشستی با فرماندار شهرستان مهدیشهر با تاکید بر لزوم توسعه فعالیت های فرهنگی هنری در این شهرستان گفت: گسترش فعالیت های فرهنگی هنری در این شهرستان بسیار مهم و ضروری است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص بر توسعه این فعالیت ها تاکید دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه  در حوادث اخیر کشور برخی جوانان مورد اهداف شوم دشمن قرار گرفتند که باید با فعالیت های فرهنگی و ترویج تعالیم اسلامی آنان را به صف مردم برگردانیم افزود: ما باید با فعالیت های فرهنگی و ترویج تعالیم اسلامی به حل معضلات اجتماعی بپردازیم و در این مسیر از نیروهای مردمی بسیج که یک سرمایه فرهنگی برای کشور محسوب می شود، استفاده شود.

 

وی مخاطبان اصلی رادر جهاد تبیین نوجوانان و جوانان عنوان وخاطرنشان کرد: اگر این فرمایش رهبر معظم انقلاب به خوبی انجام یابد در مسائل فرهنگی نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت.

 

فلاح لاله زاری تبیین دستاوردها و افشای توطئه‌های دشمنان را دو رسالت مهم و برجسته دانست و تاکید کرد: دشمن در تزریق ناامیدی و یاس از ابزارهای مختلفی استفاده می‌کند و لذا باید هوشیار بود.

 

وی ضمن  تبریک انتصاب مجتبی اقوامی پناه به عنوان فرماندار جدید مهدیشهر به آغاز احداث مجتمع فرهنگی هنری در شهمیرزاد اشاره کرد و افزود: ساخت  مجتمع فرهنگی هنری شهمیرزاد پس از ۱۰ سال گذشته وقفه آغاز شده است.

 

فرماندار شهرستان مهدیشهر نیز بر توجه به جهاد تبیین در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین، لزوم توسعه این جهاد بین جوانان و نوجوانان به خصوص دانش آموزان و دانشجویان را ضروری خواند.

 

در این نشست در خصوص فعالیت ها و برنامه های فرهنگی هنری، قرآنی و رسانه ای در شهرستان مهدیشهر بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 1237940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha